2013. augusztus 25., vasárnap

Anya játszik

Nagyon szeretem lakkozni a körmöm, talán azért mert nemrég szoktam le a körömrágásról.  Ez életem egyik legnagyobb diadala, hiszen itt magamat kellett legyőznöm és ez nehéz volt.

A leszokás óta azzal jutalmazom magam, hogy ápolgatom, cicomázom őket, gyönyörködöm bennük és lelkesen olvasom a témába vágó blogokat. :)

A Lovely Baltic Sand lakkjai elsöprő sikert arattak a körömlakk rajongók között, én sem maradtam ki belőle. Ez a lakk érdekes smirglis felületet ad a körömnek, mintha a nedves körmünkkel homokba nyúltunk volna, csak színesben, emellett csillogós is. Szerintem minden beauty blogon fellelhető róla kép és élménybeszámoló, például Bellala-nál és Mannánál , aki kreatívan tovább is gondolta ezt a projektet.
A játékos kedvem természetesen megint elragadott és beruháztam egy a narancssárgára, annak ellenére, hogy ez megint nem épp "bankszerű" szín. :) 

Nagyon jó ez a lakk, gyorsan szárad és nagyon tartós. Annyira, hogy előbb megunja az ember a színt minthogy lekopna a körméről. Eltávolítani viszont elég időigényes, mert körömlakklemosós vattával kell leáztatni, ha nem akarunk nyakig csillámosak lenni. 

És itt a lényeg: adott egy szép sértetlen dörzsis felület egy megunt, kissé megfakult színnel/fénnyel. Kíváncsi voltam mit ad, ha rákenek egy szatén finisű bordót?






Nos, ez lett belőle. Érdekes, nem is rossz. Különös, hogy ezen a speckó alapon gyorsabban száradt a miss sporty lakk, mint bármi máson eddig, a másik előny, hogy így elég belőle egy réteg. A rücskös felületen  megtörik a szatén fény, így nem annyira karácsonyi-szaloncukros a hatás.



Akartam valami újat és felfedeztem magamnak, olyan mintha vettem volna egy új lakkot és ez még csak az első szárnypróbálgatásom a színek és textúrák házasításában. Apró örömök az életben.

Nőből vagyok én is, gyakran elég egy ilyen picike "törődj magaddal" - elnézést, Garnier :) - pillanat, hogy a figyelmem fókuszát áthelyezzem a problémáimról az örömeimre :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése