2013. augusztus 25., vasárnap

Kis csíkos

Szabadságra készülök, már csak papírmunkáim vannak a hét hátralévő részében, ennek örömére este engedtem a csábításnak és egy kicsit több időt szenteltem a körömfestésnek.

Inspirációk után kutatva természetesen a virágoskertben kötöttem ki megint, körülnéztem, láttam ott rózsaszínt, pirosat, lilát... na melyik legyen? Melyik-melyik, mindegyik! Emellé eszembe jutottak a '80-as évek színátmenetes fodros szoknyái és már meg is lett az ötlet. :)))

Kellett hozzá egy kis rózsaszín ...
a piros ...

...és a lila!
Először a körmöm végét befestettem rózsaszínnel, kis részt kihagyva vittem fel a pirosat, majd harmadik rétegben a lilát. Amikor megszáradt, átkentem az Essence Better Then Gel Nails gyors szárító fedőlakkjával (ami egyébként tényleg olyan szuper, ahogy azt a beauty bloggerek többsége állítja)



Nem baj, ha nem szabályosak a csíkok, elvégre a szoknyán is hullámosak a fodrok! :)

1 megjegyzés: