2013. augusztus 25., vasárnap

NYC - Runners Paradise

Jajj, megfiatalodtam :)
Hóbortos bolondos hangulatom van, mindent zöldben akarok látni!


Sok körmös blogot követek, mert szeretem nézni amit a bloggerinák alkotnak és kíváncsian figyelem a körömlakkokkal kapcsolatos tapasztalataikat. Főleg az szokott érdekelni, hogy hány réteg kell a tökéletes fedéshez, mennyi idő alatt szárad és mennyire tartós.  Az is nagyon hasznos számomra, hogy felhívják a figyelmem színekre, márkákra és a legfrissebb akciókra, ugyanis a családi büdzsében a szépségipar nem feltétlenül szükséges termékei általában alacsony prioritással bírnak.

Tulajdonképpen az új Lovely Baltic Sand kollekciót, és az akciós NYC lakkokat akartam megnézni amikor betértem a Rossmann-ba, de előbbinek híre-hamva sem volt, utóbbiból pedig csak néhány darab árválkodott a pulton, mind sötét, őszi-téli színek. Aztán átsétáltam a "kirakodó-vásáros" polchoz, ami egyébként egy kincsesbánya - vettem én erről már sok kincset fillérekért - és legalul eldugva  találtam egy üde világoszöld lakkot. A munkahelyemen nem ajánlott a feltűnő színek viselete, de most itt a hosszú hétvége és szabadon kiélvezkedhetem magam, ezért beruháztam rá komoly 375 Ft-ot. Erre a hónapra ez nagyjából ki is merítette az erre szánt keretet :)

Van már egy világosrózsaszín NYC lakkom régebbről, ez a "234 Wall Street" nevet viseli. Ez szintén kiárusításos csábulás eredményeként került hozzám - rettenetes 260 Ft-ért :) - így volt már némi tapasztalatom erről a márkáról. Igazság szerint amikor először használtam a rózsaszín lakkot, egyáltalán nem tetszett. A világ minden kincséért sem akart száradni. Aztán rájöttem hogy valószínűleg az alaplakkal (Essence Nail Art Protecting Base Coat) nem stimmelnek össze, ezért kipróbáltam anélkül. Gondoltam egy ilyen világos színnél úgysem annyira fontos a base coat. Így már hajlandó volt gyorsan száradni, de csíkozott. Sajnos kellett belőle 4 réteg, hogy tisztességes színt adjon és hogy eltűnjenek a csíkok. Ez felbosszantott, de 4 nap elteltével kiengesztelődtem. Csodálkozva tapasztaltam ugyanis, hogy alap és fedőlakk nélkül 4 teljes napon át tökéletes maradt. Ekkor is csak azért mostam le mert másik színhez volt kedvem. Ezt ennél sokkal drágább lakkok sem produkálták eddig.

A bankár és a futó - odakinn

és idebenn :)

Fentiek okán tehát tinilányos izgalommal és felnőtt megfontoltsággal belevágtam a "zöld projekt"-be.

A szín amit választottam: "024 Runners Paradise". Ezt is alaplakk és fedőlakk nélkül kentem fel, de ebből elég volt 2 réteg.

Így mutat természetes fényben  

Kicsit más szögből ugyanez


Négy fal között vaku nélkül
Ugyanez vakuval
Meglepett milyen nagy különbség van azonos márka eltérő színeinek minősége között. Kíváncsi vagyok ez is fogja -e bírni a gyűrődést? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése