2013. szeptember 8., vasárnap

Business mani - Nude 1.

.
Holnap hétfő, ideje visszacsöppennem a valóságba. Gondoltam egy jó kis nude szín majd helyrerak. 
A Lovely Nr 7. számú lakkja áll a legközelebb a természetes bőrszínemhez. :)

Kell belőle a 3 réteg, mert eléggé csíkoz. Az első két réteg viszonylag gyorsan száradt, a harmadikkal azért már megszenvedtem. Ennek ellenére az ár-érték aránya nekem tökéletesen megfelel. 

Beindítja a fantáziámat ez a bőrszínű árnyalat,  jópár manikűr tervezet van már a fejemben aminek ez lesz az alapja. Valószínűleg hetente visszatérő téma lesz itt a blogon a nude, hiszen ezer arca van.



6 megjegyzés:

  1. Nekem nagy kedvenceim a nude lakkok, főleg a megújult Lovely családból. ÁLtalánban 1 rétegben kenem fel a lakkokat (egyrészt lustaságból:), próbáltam már ezt az árnyalatot is, neki viszont tényleg kell több réteg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó irányba mozdultak el a termékfejlesztők. Ezek szerint érdemes kísérleteznem a többi nude színnel is, szerinted melyik árnyalatnak van a legjobb fedése?

      Törlés