2013. szeptember 29., vasárnap

Hibajavító újraértelmezése

Akinek a körömfestés nemcsak hobbi hanem már szenvedély, az biztos egyetért velem abban, hogy alkotás után a köröm körüli bőrfelület letisztogatása nem túl lélekemelő elfoglaltság. Mégis muszáj elvégezni, mert nincs annál kiábrándítóbb mint a szépen elkészített festés + maszatos körömbőr kombó. A nagyját ugyan le lehet tisztítani körömlakklemosóba mártott fültisztítóval (én a körömlakklemosó kupakjába öntök egy kicsit és abba mártogatom a fültisztítót - nyomdázáskor a lemezt is így tisztogatom két minta között), de a köröm közvetlen közelében már precízebb eszközre van szükség. Erre valóak ugye a körömlakklemosóval átitatott ceruzák. 

Nekem még nincs ilyenem, mert amiket a drogériákban árulnak, azokat nagyon drágának tartom - amiket pedig az e-bay-en és a bornpretty-n rendeltem még nem érkeztek meg. Amikor a Moyou palettákat próbálgattam, nagy szükségem lett volna egy ilyenre. 

Bevillant, hogy itt vannak ezek az ICO hibajavító filcek, amiket a gyerekek vetettek meg velem az iskolakezdéskor (170 Ft volt darabja). Sajnálattal tapasztaltam, hogy az eredeti rendeltetésüket nem képesek betölteni, de kipróbáltam a körömágybőr megtisztításához és örömmel nyugtáztam hogy működik. 



Nem azt mondom, hogy ezt vegyétek körömlakklemosó ceruza helyett - hiszen abban 4 db hegy van, tehát árában kb. ugyanannyira jön ki -  de ha "vészhelyzet van", akkor lehet ez egy helyettesítő termék. 


6 megjegyzés: