2013. szeptember 17., kedd

Lancome Dream Tone teszt

Igaz, hogy ez egy körmös blog, de gondoltam nem háborít fel senkit ha hébe-hóba másról is írok, sőt talán még valaki érdekel is egy-egy ilyen kis kitérő. 
Kb. 2 hete (a manikűr alapján visszakereshető a pontos dátum :) ) volt szerencsém nyerni egy Lancome Dream Tone termékmintát a  Lancome FB játékán. Ettől a márkától eddig csak parfümöt próbáltam, azt is kéz alól vettem mert ezek a termékek viszonylag magas árfekvésűek. Teljes áron valószínűleg soha nem vettem volna meg egyet sem, mert nem szeretek kockáztatni. Készítettem néhány fotót a termékről.




A három szín közül nekem a középsőt küldték, de ez is elég világos. Nem teljesen értem, hogy ez mitől korrektor, mert nem fed el semmit. Próbáltam utánaolvasni a neten hogy hátha van valami trükk a használatát illetően, nehogy azért ne legyen jó véleményem mert nem rendeltetésszerűen használom.

Akárhogy is próbálgattam, csak annyit vettem észre hogy ad egy kis fényes felületet ami megtöri a fényt és így bizonyos szögekből nem látszanak a szeplők. De ha már púder is kerül rá, akkor minden előjön újra.

Egyébként nagyon finom az illata, egyáltalán nem zavaró, az állaga is kellemes, pillanatok alatt felszívódik. Annak ellenére, hogy fényes lesz tőle a bőr, nem lesz olajos érzetem tőle, tehát ezt a fényességet ne úgy képzeljétek el, mint amikor túl zsíros a hidratálókrém, nem erről van szó. Inkább ilyen fényvisszaverő hatásként tudnám leírni.

A bőrszínt nem világosítja ki, a fény esett más szögben a fotózás során, ezt csak most vettem észre. Ami még fontos, hogy olyan puha lett tőle a bőröm mintha valami fullextrás pakolást tettem volna rá.

Azt hiszem ha hidratáló krémnek árulnák, akkor most "meg lennék véve", de korrektorként nekem erősebb fedésre van szükségem. 

Összefoglalva: ez egy nagyon komfortos, finom - kellemes termék, valószínűleg azért nem találkozott az elképzeléseimmel mert más funkciót tölt be mint amit én gondoltam róla.

Ui: van egy 20%-os Lancome kuponom a Glamour napokra, elpostázom az első jelentkezőnek aki kommentben jelzi, hogy szeretné és e-mail-ben elküldi a lakcímét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése