2013. október 10., csütörtök

Díjat kaptam Noémitől :)

Noémi küldött nekem Liebster Award díjat, ezúton is köszönöm neki! A díjjal feladatokat is kaptam, ezek a következők:

1/ Írj magadról 11 dolgot
2/ Válaszolj 11 kérdésre
3/ Tegyél fel 11 kérdést
4/ Küldd tovább 11 embernek



11 dolog rólam:

1 - rendetlen vagyok, nem szeretek takarítani
2 - könnyen lelkesedem és ügyesen lelkesítek másokat
3 - mindenféle kreatív tevékenység érdekel, szeretem a saját gyártású dolgokat
4 - egyszerre vagyok bőbeszédű és zárkózott
5 - egész életemben körömrágós voltam, kb 2 éve szoktam le róla - most meg manikűrmániás lettem :D
6 - fiatalon házasodtam (20) ma már nagyok a gyerekeim (14, 10)
7 - magányos, álmodozó kamasz voltam, egy elvarázsolt lélek :)
8 - azóta is nehezen barátkozom - annak ellenére, hogy időközben szépen megtanultam a kapcsolatépítés és kapcsolattartás kommunikációs trükkjeit - a sors iróniája, hogy a foglalkozásom is ez lett :)
9 - rosszul viselem az intrikákat, nem vagyok naprakész a pletyák világában, igazából nem is érdekel
10 - szeretem a növényeket, szinte minden mag, hajtás, palánta megered amit a gondjaimba veszek
11- "érzésből" csinálom a dolgaimat, például főzésnél nem használok recepteket és mérőeszközöket.

Válasz 11 kérdésre:

1/ Mióta vagy a körömlakk szerelmese? - Kb. egy éve kezdődött és a blogok hatására erősödött fel.

2/ Mit csinálsz szivesen szabadidődben a blogoláson kívül? - zenét hallgatok, vagy a kertben "tücskörészek"

3/ Van háziállatod, hogy hívják? - nem tartok kutyát vagy macskát. Akváriumunk van, de azt sem én gondozom.

4/ Hány darab körömlakkod van? - ahány éves vagyok, 37. Ez szabály. De ez a díszítőkre (strasszok, glitterek, matricák, stb) nem vonatkozik! 

5/ Melyik az az étel amit nem szeretsz? - a tengeri herkentyűk és csúszómászók.  

6/ Mi a kedvenc színed? - jó kérdés... körömlakkban most az arany, ruháim közt a fekete darabok vannak túlsúlyban, de lakberendezésben a zöldet kedvelem. .

7/ Milyen zenét szeretsz, kedvenc együttes/énekes? - Akitől a legnagyobb hanganyag mennyiséget begyűjtöttem és akiért a legrégebb óta (20 éve) rajongok, az a QUEEN. A magyar előadók közül Ágnes munkássága áll hozzám a legközelebb. A kedvenceimről készül abc sorrendben egy összefoglaló a másik blogomon, jelenleg az M betűnél tartok :)

8/ Mit hallgatsz most? Most éppen ezt: Intimtorna Illegál: Vágjál lyukat a kádba

9/ Mi a kedvenc sorozatod? Startrek Voyager :)

10/ ... és filmed? Temple Grandin - nagyon tanulságos ez a film

11/ Hogyan látod a jövőd? Mostanra mindent megvalósítottam és megszereztem, amit elterveztem és amire vágytam. Ha azt mondod jövő, én a gyerekeim jövőjére gondolok. Hiszem, hogy a jövőt a jelenben hozzuk létre, de ezzel hatalmas súlyt veszek a vállamra. Néha irigylem azokat akik a "majdcsak lesz valahogy" felkiáltással élnek bele a nagyvilágba nem törődve a holnappal... Én mindig tervezek, rendszerint több szcenárió van párhuzamosan a fejemben ugyanarra a dologra, sőt általában meg is stresszelem a várható körülményeket és mindig van egy pozitív- egy semleges- egy negatív- sőt egy vészforgatókönyv is - mindig mindenféle eshetőségre - igazából nem tudom, hogy tényleg jó-e ez az állandó készenlét? Lehet hogy lazítanom kellene... na az ilyen megvilágosult pillanataimban szoktam nekiállni körmöt festeni :)))))

Az én kérdéseim:

1/ Örülsz ennek a díjnak, látsz logikát az ehhez hasonló játékokban?
2/ Mi az első könyv ami most a kezed ügyében van? Vedd a kezedbe és nyisd ki valahol találomra. Leírnád belőle az első mondatot ami eléd került?
3/ Ha kifognád az aranyhalat mi lenne a 3 kívánságod?
4/ Szerinted a szerencse egy passzív dolog ami megtörténik velünk, vagy mi magunk generáljuk?
5/ Mi most a legnehezebb feladatod? 
6/ Melyik alkotásodra/teljesítményedre vagy a legbüszkébb?
7/ Mi a véleményed a horoszkópokról, mi illik rád a saját csillagjegyed tulajdonságai közül? 
8/ Babonás vagy, van kabalád? 
9/ Melyik a kedvenc parfümöd?
10/ Ki párosítja össze nálatok a zoknikat?
11/ Mikor ettél utoljára tejbegrízt? :D

Próbáltam nem túl unalmas kérdéssort összeállítani.

Az utolsó kötelesség - a továbbküldés 11 személynek - sajnos gondot okozott nekem, ezért kompromisszumot kellett kötnöm a szabálytiszteletemmel.

Ez a díj szinte mindenkinél járt már itt a beauty-berkeken belül. Többedszerre megkapni már biztos nem annyira mókás. Illetve el tudom képzelni, hogy valaki a sokadik ilyen díjnak is örül, hiszen mivel változnak a kérdések elvileg akkor is lehet új dolgokat megtudni egymásról ha többször "körbeér a labda". Mindenesetre én most ezt nem szeretném túlzásba vinni, ezért három jelölttel tudok szolgálni. Bízom benne hogy örömmel fogadják ezt a kis kíváncsiskodó elismerést sőt, talán tovább is adják - mindenki a maga kis "blogvilágában"... :)

Superwoman  (lifestyle)
Kriszti anyus (gastro)
T. Andi (beauty)

Kedves díjazottak, rátok bízom, hogy a fenti feladatokból ti mennyit és melyiket szeretnétek "megoldani"! :)




6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm :) igyekszem minél előbb megoldani :)

    VálaszTörlés
  2. Koszonom a díjat ♥
    Sok dolgot megtudhattam rólad és mindegyik kérdésnél ilyen válaszra is számítottam :-D
    A díjakat nem szoktam tovább adn, bevallom, de ha alkalom lesz, a kérdéseidet megválaszolom, mert nagyon jók!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de örülök, izgatottan várom a válaszokat :)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, Anyus...:-) nekiugrom, amint időm engedi...:-)

    VálaszTörlés