2013. november 16., szombat

Őszi körömkihívás 11. - Esernyő


Nagyon tetszett ez a téma, annak ellenére, hogy sajnos én elég hálátlan esernyőtulajdonos vagyok. Folyton elhagyom az esernyőimet, nem igazán tudok vigyázni rájuk. Ezért általában valami olcsó és egyszerű darabot veszek, ami után nem fáj a szívem ha elvész valahol. Az utcán viszont mindig megcsodálom az egyedi darabokat. Bőven tudtam volna ispirációt meríteni a most divatos fazonok közül, de ehelyett két életre kelt esernyő jutott eszembe - pontosabban egy bájos kisfilm, amit még nyáron láttam a moziban :)

Talán ti is ismeritek, a film címe The Blue Umbrella és szerintem amellett hogy profi animáció, nagyon kedves kis történet is. Akit érdekel, a teljes változatot megnézheti itt. De azért egy képet is beillesztek azok kedvéért, akik csak gyorsan átszaladnak a szövegen. :)


Mostanra már biztos mindenki érti a koncepciót, jöhet a manikűr!
Sajnos a fedőlakk teljesen elkente, ezért csak a fedőlakk előtti képekkel tudok szolgálni:







2 megjegyzés: