2014. január 4., szombat

Dilidoki helyett

Az ünnepekben eltunyult agytekervényeim önkényesen a munkára hangolódás rögös útjára léptek. Nagyon régen voltam már ilyen hosszú ideig (2 hét egyben!!!) szabadságon és most tiszta ideg vagyok az újrakezdés miatt. Izgatottság, idegesség, lámpaláz, szorongás mindenféle őrült érzés kevereg bennem. Vajon összejönnek a decemberben elindított üzleteim, vajon mi vár rám ha megnyitom a levelezőmet?

Most jött el az ideje, hogy elővegyem a varázsszert, ami ha tengerész lennék valószínűleg egy üveg rum lenne ... de az én szervezetemre a legjótékonyabb hatással a Rimmel Salon Pro Barmy Blue -ja van ilyenkor, ami számomra "A sötétkék lakk", - azzal együtt is hogy ez ilyen identitászavaros kék, mert a fotókon lila. :D

Érdeklődőknek:  (Itt egy profibb swatch)

Egy szó mint száz, trendek jöhetnek-mehetnek, divatházak ostrom alá vonhatják a fogyasztási szokásainkat, DE! ... mindannyiunk körömlakk-gyűjteményében vannak fix pontok, amik évszaktól és divattól függetlenül kiemelt figyelmet élveznek és ki nem adnánk a kezünk közül semmilyen körülmények között!  Most őszintén, tegye fel a kezét aki nem ismeri ezt az érzést!

Nem is ragozom, inkább mutatom!







Nektek is van "dilidoki" lakkotok?

5 megjegyzés:

  1. Nekem nincs dilidoki lakkom, nekem maga a rituálé a stresszlevezetés és megnyugvás. Viszont én ma hosszú idő óta először, kb. 1 éve vagy több nem volt ilyen, csupasz körmökkel mentem szórakozni. na nem önszántamból, csak olyan napom van, mikor semmi nem jön össze. Miután 5.x-re nyúltam bele a CG lakkozásomba, úgy döntöttem, biztonsági játékos leszek és sand lakkot kenek fel, de abba is belenyúltam 3x, így feladtam a küzdelmet és elindultunk :D Holnap újra próbálkozom!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a Rimmel (a te fotóidon és a linkelt swatchon is). És a manikűröd is nagyon szép lett :) Amúgy nekem sincs olyan lakkom, ami megnyugtatna, stresszes pillanatban nem szoktam lakkozni :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez lakk :) Nekem 5 lakk van , ami igazán megnyugtat :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép kék, de a gyűrűs ujjad még jobban tetszik. :3

    VálaszTörlés