2014. január 12., vasárnap

Seche - Memoire teszt

Ismét egy nailland-es szerzeményt mutatok, ami iránt szintén komoly várakozással voltam a külföldi swatch-ok alapján. Sajnos ez a lakk csak részben produkálja, amit elvárnék tőle. Nem akarom nagyon lehúzni, mert nincs vele komolyabb baj, de nincs is benne semmi "extra" amely megkülönböztetné mondjuk a drogériás lakkoktól. Az egyetlen tulajdonsága amivel maradéktalanul elégedett vagyok, az a színe, szerencsére pont olyan amilyennek elképzeltem, de kezdjük az elején.



Amikor kivettem a dobozból csak egy gyors pillantást vetettem rá, majd félretettem, mert a kék lakkok jobban izgatták a fantáziámat. Ma, amikor ő is sorra került, újra a kezembe vettem és kicsit csalódottan láttam, hogy ilyen "lakk-lé" úszik a tetején. Ejnye Nailland, ez nem volt szép. Talán felesleges "hákli" a részemről, de ha a vásárlás élőben zajlik és nem webshopon keresztül, akkor biztos nem vásárolom meg! Nem vagyok kereskedő, de ha az lennék, az ilyen szépséghibás termékeket csak leárazva volna képem kitenni, még akkor is, ha a használati értéket a hiba jellege nem befolyásolja. A termék ára egyébként 1390 Ft volt.
Erről beszéltem. Szerintem ez undi. Nagyon finnyás vagyok?
Kicsinyes hozzáállás az ilyen portékát teljes áron árusítani. Ez az én szememben, hogy is fogalmazzak: CIKI. Mindegy, ez végülis nem a lakk hibája és "veszett több is Mohácsnál", valószínűleg nem ebbe a tételbe fogok tönkremenni. :) 

Most nézzük meg közelebbről:

1/ Üveg: teljesen korrekt, említettem hogy szimpatizálok az arányos, szimmetrikus formákkal :) 14ml lakkot tartalmaz ez jó nagy adag.

2/ Kupak, ecset: Közepesen hosszú, nem túl vastag kupak, én az ilyeneket nagyon szeretem. Az ecset hosszú, keskeny, hengeres. Kellett egy kis idő amíg összeszoktunk, de ez inkább a lakk állaga miatt volt azt hiszem.

3/ Állag: kifejezetten híg. Vigyázat, szökik! Könnyen megfolyik a köröm széleken, ezért óvatosan kell bánni a mennyiséggel. Ugyanakkor ha keveset veszünk fel, akkor meg túl sok ecsetvonás kell hogy befedjük a körmünket - mert az ecset vékony. Ha lassúak vagyunk és vékonyan akarjuk kenni, akkor könnyen megszárad az első csík, mire a másodikat felkenjük és összegyűrik egymást, vagy hosszában barázdás lesz a hatás. Ha túl sok lakk kerül az ecsetre, akkor meg folyik mindenfele... szóval elég macerás a használata emiatt. Gyakorlott, ügyes kezű, jó idegzetű körömlakkmániásoknak nem lesz vele gondjuk, de a kezdőknek semmi esetre sem ajánlom.

4/ Száradás: gyorsan szárad. Ez kellemes meglepetés volt. Közepesen vastagon kentem, nem buborékosodott fel száradás közben, kb 2-3 perc alatt lett "érintésálló".

5/ Fedés: na, ezzel elégedett vagyok! Egy rétegben fed :) Azt hiszem erre mondják hogy "krém" vagy "krémes" finish? Az alábbi képen tehát egy rétegben, fedőlakk nélkül látható, szerintem szép.



6/ Összegzés: nem hozta meg a kedvem a márka termékeihez ez a kis szépség. Szép-szép, de nem szeretek a festéssel ennyit vacakolni. A színét viszont imádom! Azért tetszik, mert klasszikus, elegáns, mértéktartást és természetességet sugall. 

A végére azért még hagytam egy kis szórakozást, hogy ne legyen olyan unalmas ez a poszt. Körömmatricával díszítettem, majd fedőlakkal fixáltam a manikűrt. Ennyit a mértéktartásról, nem az a tipus vagyok aki könnyen visszafogja magát. :)))


Vigyázat, a fedőlakk oldhatja és ez az egy réteges festésnél tragikus lehet. Ha olyan fedőlakkot használsz, ami hajlamos kikezdeni a színes lakkokat, akkor inkább két réteget fess a színből. 

Mai alanyaim:


Köszönöm a figyelmet :)


19 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igen, tulajdonképpen a színe az egyetlen amivel maradéktalanul meg vagyok elégedve :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felőlem rázogathatja egész nap, átverhet nyugodtan. De csak egyszer. :))) Engem nem vág földhöz egy ilyen tétel, legfeljebb máskor nem tőlük rendelek. Ez egy erősen kínálati piac, szerintem nem bölcs ötlet csalódást okozni a vevőnek.

      Törlés
  3. Uh, azért durva, hogy volt a felszínén "cucc", az ilyet én se veszem meg, bár nekem egy-két nagyon régi lakkom ilyen volt, de felrázom őket jó alaposan és olyanok mint új korukban. No de ilyet ennyi pénzért nem vár az ember nyilván.
    Viszont a színe wow, és a matrica meg woooow *-* Szerintem muszáj rá a díszítés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ez csak szépséghiba, de azért odafigyelhetnének jobban, főleg most az elején amikor bevezetik magukat a piacra.

      Törlés
  4. Egyetértek, az ilyen már illene leárazva árusítani, ettől függetlenül gyönyörű színe van, noha az üvegben nem igazán fogott volna meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha az ilyen kevésbé feltűnő színek nagyon kellemes meglepetést tudnak okozni :)

      Törlés
  5. Nagyon kellemes, szép színe van, a matricákkal pedig nagyon cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Nálam is volt már, hogy egy másik üzlettől rendelve olyan lakk jött, aminek úszott a tetején a lé. Amig maga a lakk nem romlott, engem ez annyira nem zavar, mert sok lakkomnál látok ilyent, és nem több évesek.
    Más: a lakk szine nagyon tetszik, és a matricák is szuperül mutatnak rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem a lakkal van bajom, inkább a kereskedő figyelmetlenségével. :)

      Törlés
  7. A végeredmény tökéletes, nagyon szép a színe, a matricát is mintha erre tervezték volna :) Mivel ilyen macerás, biztosan nem veszem meg..

    Sajnos zsákbamacska a netes rendelés, bár szerintem ugyanolyan vásárlónak számítunk, mint aki betér a boltba. Vagyis nem kellene bármit elküldeni, pláne nem ilyen árfekvésű dolognál. A napokban vettem egy leárazott essencét, mert az alján kicsit megváltozott a színe a lakknak. Pedig az essence, csak pár száz forintos tétel...
    Lehet maradok az ebay-nél, ott még nem volt gondom lakkal...mással se nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is kihagyható darab. Elhasználom a színe miatt, de nem valószínű hogy újra vásárolok belőle. :)

      Törlés
  8. Csodálatos színe van , nekem bejön , matricával nagyon jól mutat .

    VálaszTörlés
  9. A színe nagyon szép, még én is el tudnám képzelni a készletemben, pedig nem vagyok nagy pártolója a visszafogott színeknek, viszont az állaga... én ehhez türelmetlen, lusta és pontatlan vagyok, úgy érzem.
    Tényleg sajnálom, hogy ez is ilyen problémás. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos elég gyorsan (2 nap után) elkezdett kopni a körömvégeken, szóval nem lesz belőle nagy szerelem. :)

      Törlés
  10. AZ üvegben kifejezetten nem tetszett, de a körmeiden nagyon szép! :)

    VálaszTörlés