2014. február 1., szombat

Közérdekű! Egyet fizet kettőt kap akció az ADEN webshop-ban :)

Az ADEN webshoptól kaptam egy hírlevelet, megosztom veletek, mert szerintem egy tök jó akcióról van szó.

AKCIÓ: FEBRUÁRBAN 1-ET FIZET 2-T KAP
AZ ALÁBBI TERMÉKEINKBŐL


- Glitz & Glam körömlakkok
- Volume dúsító szempillaspirál
- Csillámporok
- Pigmentporok



A Glitz & Glam körömlakk kollekcióból nekem már van egy darabom, a Scarlet's Secret, ezzel a csillámos lakkal nagyon elégedett vagyok, mutattam is már itt a blogon "ADEN lakkok" címszó alatt: 
így néz ki a katalógusban...
... és ilyen felkenve, alapként az ADEN Eden Orchid lakkját használtam:


Remélem hasznosnak találtátok a bejegyzést. :)

Üdv:


1 megjegyzés:

  1. Köszi , hogy megosztottad ezt velünk :) Lehet ,hogy rendelni fogok , de nem biztos .

    VálaszTörlés