2014. február 24., hétfő

Musical Mani Monday - Culture Club/Karma Chameleon




Még kisgyerek voltam (1983) amikor ez a dal meghódította a slágerlistákat. Nem igazán keltette fel az érdeklődésemet, én akkoriban csakis magyar előadókat szerettem. 


Most felnőtt fejjel próbáltam megfejteni a dal mondanivalóját - ezért gondosan utánaolvastam a neten. A dalszöveg állítólag egy üzenet egy konkrét személynek, aki nem vállalja fel az énekessel való kapcsolatát. Az üzenet rövid és tömör: "nem élhetsz örökké hazugságban".

Nekem úgy tűnik a dal az elfogadásról szól. A filmen egy idillikus közeget látunk, ahol kortól, nemtől, bőrszíntől, társadalmi rangtól függetlenül önfeledten szórakoznak az emberek, mindenki elfogad mindenkit, azt viszont nem tolerálják aki lop, csal.

A tarkabarka kavalkádból kiragadtam a "red, gold and green" részletet, ami többek szerint a reggie stílusra és/vagy a rasta hitre is utal.


Ennek okán én is piros, arany és zöld színekre festettem - pontosabban fóliáztam a körmöm, nézzétek:





Sajnos most 4 napig nem nagyon leszek gépközelben egy továbbképzés miatt, de mire megjövök kíváncsian fogom végig bogarászni a kommenteket, ugyanis nagyon érdekelne, hogy ismertétek/kedveltétek -e ezt a számot?


Üdv:



22 megjegyzés:

  1. Nem ismerem ezt a számot de elég jónak tűnik.
    Tetszik ez a színes manikűr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik, köszi a visszajelzést :)

      Törlés
  2. That is really impressive, I love it! :)

    VálaszTörlés
  3. Igazi reggie életérzés, nagyon-nagyon tetszik! :)
    A számot ismertem, de rám sem gyakorolt akkora hatást, inkább a szokásos nyári szólarádió egyik töltelékdala :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Szeretem azt a számot. :D
    A mani pedig csodás lett. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/weekly-inspiration_24.html

    VálaszTörlés
  5. oltári jók ezek a fóliák, nagyon tetszik a mani. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jók bizony és milyen egyszerű a használatuk is :) Köszi :)

      Törlés
  6. hát ez tényleg nagyon jól sikerült, szuper lett :)

    VálaszTörlés
  7. bravo ! lovely surprise to see something very different and so nice ! i do really like it !

    VálaszTörlés
  8. Ismerem a dalt és az előadót is, sokat hallgattam anno :) Igazi nosztalgia bejegyzés ez számomra...

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszett a számról készült elemzésed. Hogy lehet egy ilyen langyos számról ennyit is írni?
    Szerintem a manid jobb lett, mint a zene :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy feltúrtam az egész netet ezügyben :))) Mivel csak angol nyelven találtam érdemi információkat, tulajdonképpen nyelvtanulásként is felfoghatjuk a dolgot :D

      Törlés
  10. So cool! This is how you're supposed to use those foils, I get it now ;D

    VálaszTörlés