2014. február 8., szombat

Téli manikűr kihívás - Valentin nap

Valentin nap apropóján maradt a piros koncepció. A GR lakkot nem volt lelkierőm lemosni, hiszen annyira tetszik, ezért a piros homoklakk esett áldozatul a témának. 

Gondoltam ez a legmegfelelőbb alkalom, hogy a piros bornpretty körömfóliámat felavassam. Ebből a termékből többféle színt is rendeltem - amik közül kettő Mazsolánál landolt - ezért egy önálló posztban fogom őket bemutatni. Addig is ismerkedjetek a piros fóliával. :)

Jó nagy lepedők ezek a fóliák, nem is gondoltam volna a webshop alapján hogy ilyen ipari mennyiséget küldenek :)









Mi ugyan nem tartjuk az az "ünnepet" de akinek jelent valamit annak remélem jól telik majd a Valentin napja!  

Üdv:


22 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a piros színt , nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, jó kis cucc ez a fólia :)

      Törlés
  2. Szilvi it is lovely design! member me on summer big roses !

    VálaszTörlés
  3. Igazi 3D-s matrica, szuperül mutat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összes színt nagy mohón felvásároltam, így is alig fizettem többet 5 $-nál... szerintem jó vétel volt :D

      Törlés
  4. Nagyon jó lett, különleges a fólia :)
    Mi sem tartjuk az utóbbi időkben, hogy is fogalmazzak, olyan semleges érzéseket vált ki belőlem a Valentin nap :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hosszú kapcsolatokban már nem ezek a formaságok a fontosak, hanem a hétköznapok :)

      Törlés
  5. nagyon jól néz ki ez a fólia, jó választás volt :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki a körmödön ez a fólia! :-)

    VálaszTörlés
  7. Szép lett :) A fóliák nekem is tervben vannak.

    VálaszTörlés
  8. Wow, nagyon szépre sikeredett :) (mint mindig:D)

    VálaszTörlés