2014. augusztus 5., kedd

33DC - Artwork with your favourite brand


Ma a kedvenc körömlakk márkánkkal kellett alkotni valamit. Nálam még mindig tart az alkotói válság, ezért egy igen egyszerű manikűrt hoztam, gyakorlatilag valóban csak annyit tettem, hogy felkentem a körmeimre az aktuális kedvencemet. Aztán eszembe jutott hogy mostanában több e-bay-es zsákmányom is megérkezett, ezért ezek közül mutatom meg az egyiket:








A masnikat innen rendeltem, 10 db volt a csomagban és kb 300 Ft-ot fizettem értük, ingyen postával küldték. Nagyon tetszenek a masnik, de inkább műkörömhöz valók a méretük és a súlyuk miatt. Nekem igencsak széles körömlemezem van, de még nekem is elég nagyok, karcsúbb körmökön el sem tudom képzelni. Kb. 1 cm szélesek a masnik és homorúak, tehát igazodnak a domborúra reszelt műkörömhöz, illetve az én természetesen domború körmömhöz is. Akinek természetes körme van és inkább lapos mint domború, az ne rendelje meg ezt a masnit, mert nem fog felfeküdni a körmére.

Előnye viszont, hogy masszív anyaga miatt szerintem könnyen tisztítható, így akár több alkalommal is újra fel lehet használni. Én az egyiket véletlenül összelakkoztam és emiatt egy kis acetonfürdőben is meg kellett mártóznia, de szerencsére nem mattultak be tőle a kövek.

Egyébként ez az eladó nagyon megbízható, már többször rendeltem tőle és mindig minden hiánytalanul és viszonylag gyorsan ideért. (az eladó neve: jewelryfindingshop) 

Az alábbi linkkel tudtok csatlakozni a kihíváshoz:

<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="http://www.inlinkz.com/cs.php?id=433537&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->




Üdv:


17 megjegyzés:

  1. wonderful design- lovely textured polish :)

    VálaszTörlés
  2. Á, de durva ez a két nagy masni :DDD
    Most eszembe juttattad a neon lakkjaimat, használnom kell őket, mert mindjárt vége a nyárnak, nekem is a Moyrák vannak meg, csak a 3 csillámos verzió.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, ez már elég brutál méret :D Viszont a neon Moyra lakkokkal kapcsolatban igazad van, minden nap ajándék a nyárból :D

      Törlés
  3. Rengeteg ilyen nagy díszt nézegettem ebay-en, de esélytelen, hogy a kis keskeny és lapos körmeimre fel tudjam tenni :( Rajtad viszont nagyon is jól néznek ki!

    VálaszTörlés
  4. What beautiful manicure and the nail polish is amazing :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi! Hát igen, ezeket egy hús-vér nő nem igazán tudja hétköznapi viseletként hordani, én sem, csak a blog miatt vettem. :)

    VálaszTörlés
  6. Hát az egyszerű és nagyszerű kategória :D

    VálaszTörlés