2014. augusztus 20., szerda

33DC - Follow someone's tutorial


Először is elnézést kérek a kihívás többi résztvevőjétől, hogy késéssel hozom a posztot, hiszem emiatt a kódot sem tettem ki amivel csatlakozni lehetett volna. Sorry, Lányok!


A kihívás ezen állomásán valakinek a "tutorial"- ját kellett követni, nem is tudom, magyarul ez talán "útmutató"? Régi adósságom magam és a blog felé a water marble technika kipróbálása, s mivel ezzel először a My Simple Little Pleasures youtube csatornán találkoztam, ez inspirált. Colette mostanra valószínűleg lányok ezreit bírta rá a vizes-lakkos maszatolásra, ezért az ő videóiban látható lépéseket követtem.



Nem vagyok teljesen elégedett a művemmel, ezért ez most egy olyan manikűr lett amit csak az egyik kezemre készítettem el és fotózás után le is mostam, de nyilván egy kis gyakorlás majd meghozza áldásos hatását és akkor reményeim szerint egy hordható verziót is sikerül készítenem majd... :)

Vagyis nem tettem le a további kísérletezésről :)




A China Glaze Fuchsia, az OPI Anti Bleak és a Morgan Taylor Adorned in Diamonds lakkokkal dolgoztam. Az alap a Rimmel London Pro 294 Pink of Me világos rózsaszínje volt. 

Jó hír, hogy ezzel a technikával a gyengén fedő lakkoknak is nagy hasznát lehet venni. A gyűrűs és a mutató ujjamon szereplő Morgan Taylor ugyanis egy áttetsző, 3 réteges lakk, de most kifejezetten szép fedést adott. 

Végül a link, ha valaki így utólag még csatlakozna, nagyon örülnék neki!

<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="http://www.inlinkz.com/cs.php?id=438232&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->

Üdv:


9 megjegyzés:

  1. Szerintem remekül néz ki, én is a közeljövőben tervezem kipróbálni ezt a technikát :)

    VálaszTörlés
  2. na most már nekem is össze kéne egyet hoznom.olyan szép lett a tiéd....

    VálaszTörlés
  3. Ezt a technikát még én sem próbáltam. Tetszik a végeredmény, lehetne még színesebb is :)

    VálaszTörlés
  4. That looks fabulous!! Love the colours :)

    VálaszTörlés
  5. Tegnap már aggódtam, hogy nem jössz, örülök, hogy mégis jössz a kihívásba! :D Még sose próbáltam ilyen fajta technikát, szerintem nagyon jó lett elsőre a tied!

    VálaszTörlés
  6. Pedig nagyon jó, főleg a sötétebb mintás tetszik!! Az enyém rettenetes lett, amikor próbáltam :)

    VálaszTörlés
  7. nem értem az önkritikádat. szerintem is nagyon szép lett! nem sajnáltad lemosni? *.*

    VálaszTörlés
  8. it is amazing ! i have never tried at ! so i think it is good !

    VálaszTörlés
  9. dear ! is that your dog ? give it a hugs for me, please ! oh , so cute baby !

    VálaszTörlés