2014. augusztus 12., kedd

33DC - A mani featuring 2 patterns


Ma két minta ötvözésével készítjük a 33DC manikűrjeit. Én a nyomdamintát választottam és 3D díszekkel kombináltam. Időhiány miatt most mesterséges fényben tudtam csak fotózni. Délután megpróbálom frissíteni a bejegyzést napfényes képekkel, remélem sikerül.








Első lépésként kifestettem a körmöm a Golden Rose Matte Velvet 111 számú lakkjával, 3 rétegre volt szükség belőle, de nagyon gyorsan száradt így gyorsan haladtam. Ezután a középső és a gyűrűsujjamon a Golden Rose Jolly Jewels 112-t használtam egy rétegben. A kis köveket az e-bay-ről rendeltem, fillérekért, ingyen postával, innen. A köveket fedőlakkal ragasztottam fel, majd ugyanezzel a fedőlakkal fixáltam is.

A nyomdázáshoz a Bornpretty Store-tól kapott QA92 számú lemezt használtam, ami tökéletes, sokkal jobban lehetett vele dolgozni, mint a QA91-el. A közeli képen látjátok, hogy a finom vonalakat is teljesen fel lehet venni a lemezről. Tényleg nagyon jó! A nyomdázáshoz a Golden Rose Rich Color 16 számú lakkját használtam, ez az egyik kedvenc nyomdázó lakkom. 

A kihíváshoz ezen a linken tudtok csatlakozni:

<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="http://www.inlinkz.com/cs.php?id=435643&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->

Üdv:




14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. Tetszik a színpárosításod :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a végeredmény, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. A csipkeminta nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés
  4. A szokásoson kívül csak ennyit írnék: Pár másodpercig pislogni is elfelejtettem :D

    VálaszTörlés
  5. Uh ez a glitteres Golden Rose ilyen szép?! Miért nem tudtam én erről eddig? :D Kívánságlistás lett :D A manikűr pedig csodás, nagyon illik hozzá a kék nyomda és a szegecs!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a nyomda és a kövecskékkel is nagyon jól mutat!

    VálaszTörlés
  7. ez a lila GR lakk gyönyörű. *-* és persze a mani is csodás lett. :)

    VálaszTörlés
  8. love this nail art! well done ! i also use rich color for stamping, and they are good !
    gr matte is too! love !

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép manikűr, A GR lakk csodás :)

    VálaszTörlés
  10. Beautiful lace stamps :) I love the lace on your nails: D

    VálaszTörlés
  11. Hú, ezt nagyon eltaláltad. :)

    VálaszTörlés