2014. augusztus 26., kedd

Augusztusi kihívás - Városok - Kairo


Próbálom utolérni magam a városlátogatásban, hogy az augusztusi kihívás valóban augusztusi legyen és ne szeptemberi. Kairóhoz nem nagyon volt ötletem, ezért most az építészet irányába indultam:






Ebben a manikűrömben azt szeretem, hogy "kis költségvetésű kivitel". A felhasznált lakkok többsége olcsó és könnyen beszerezhető bárki számára:

Először felfestettem a világoskék alapot, ami az ADEN 72 volt. Erre jöttek vékony ecsettel a narancssárga és lila csíkok. A narancssárga a Moyra Frederique, a lila a Jollie France 68 volt. Ezután átkentem egy réteg Sparitual Aurum-mal, de ez helyettesíthető más fátyolos fedésű arany lakkal is, például az Essence 157 is ilyen, ez ráadásul most akciós is a Rossmannban. Amikor megszáradt, vékony ecsettel, szabadkézzel felfestettem a tornyokat és a bástyákat. Ehhez Lovely Gloss Like Gel 34-et használtam, amiből már a harmadik üveget fogyasztom :)

Remélem tetszett a kairo-i receptem és sikerült átadnom egy kis forró naplemente hangulatot is! 

Üdv:




25 megjegyzés:

  1. ismét fantasztikus lett! imádom az alkotásaidat! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez tökéletes, jobb is, hogy nem volt ötleted :) kellemes a színhatás is, nekem nagyon bejön. Már csak akkor lenne igazi, ha Kairóban lehetnék :)

    VálaszTörlés
  3. Rettentően ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem inkább Isztambul jut eszembe erről a maniról,ahogy a Kék mecset felett megy le a nap. Élőben gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még egyik helyet sem láttam élőben sajnos, örölök, hogy tetszik a mani :)

      Törlés
  5. Megláttam és be... nem írom tovább, magasan az egyik legjobb mani a világon!!!! Imádom, fantasztikus, ha megengeded megy nálam augusztusi kedvencekbe. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,. ez nagyon megtisztelő :) Örülök neki és köszönöm!

      Törlés
  6. wow ! you are really an artist ! so nice ! oughhhh love it ! fantastic !

    VálaszTörlés
  7. amazing design, a lot of details, bravo Szilvia!!!!! <3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, szuperül elkaptad a forró, Kairói hangulatot :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, gyönyörű lett!!

    VálaszTörlés
  10. Uhh! Ez valami mesés... *.* :)

    VálaszTörlés