2014. augusztus 8., péntek

Augusztusi kihívás - Városok - London


Megkésve bár, de törve nem... hozom Manna augusztusi városos kihívásának első fordulóját, London-t. 

Nagyon sokat agyaltam rajta, hogy milyen manikűrt készítsek. Szerettem volna valami különlegeset, valami igazán meglepőt és jópofát alkotni, amivel majd jól megleplek és megmosolyogtatlak benneteket. 

Választásom a brit királyi testőrség egyenruhájára esett, ami szerintem igazán figyelemre méltó öltözet. 


Tudom, hogy ezek a testőrök nem kizárólag Londonban szolgálnak, de ehhez a körmös kihíváshoz remek inspirációforrásnak bizonyult, őszintén bízom benne, hogy egy véleményen vagyunk :)

A manikűr szabadkézi festéssel készült, emiatt elég határozatlanok a vonalak, itt most inkább az ötlet az amire büszke vagyok. :)









Üdv:











29 megjegyzés:

  1. Nagyon jó pofa! :)

    VálaszTörlés
  2. Megpuszillak, amiért nem angolzászlót csináltál :D

    VálaszTörlés
  3. when i saw your firs picture "pattern" i was curious how will you do it !
    it is so cute and i like it ! it was hard homework :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis cukika a gyűrűs ujjadon a testőr feje :D Szuper az ötlet!

    VálaszTörlés
  5. wow, lovely design, - I really love your ideas for interesting mani Szilvia :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszik és én is ezen a vonalon indultam volna el! Mikor még csak a címet látttam a bejegyzésből, bevillant a katonák piros egyenruhája.

    VálaszTörlés
  7. Az a manus tetszik a legjobban. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Manus :) ezer éve nem hallottam ezt a szót :D <3

      Törlés
  8. De jó lett! Nagyon jó az alapötlet is és szuper lett a megvalósítás :)

    VálaszTörlés
  9. Ez irtó jó!! Ismét egy formabontó alkotás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szeretek formát bontani :) Örülök, hogy neked is tetszik :)))

      Törlés
  10. Such a great idea. I love your manicure :)

    VálaszTörlés
  11. szuper lett! és nem csak az ötlet, a megvalósítás is! :)

    VálaszTörlés