2014. augusztus 16., szombat

Augusztusi kihívás - Városok - Párizs


Párizsról a párizsi divatra asszociáltam, ezen belül is a francia divatvilág ikonjána, Gabrielle Bonheur "Coco" Chanel-re és munkásságára. 

Két életrajzi filmet is láttam róla, ezek alapján Coco-t nagyon karizmatikus személynek képzelem el, tetszik a lázadása, az eredeti ötletei, az üzletasszonyi vénája. A Chanel - ház portékái is csodásak, de ezek nem egy átlagos magyar nő pénztárcájához vannak árazva, ezért ha ilyesmit vágyom látni magamon, akkor festenem kell. Nos, igen, ismertek... pontosan ezt tettem! :)






Igyekeztem úgy átadni a párizsi eleganciát, hogy ne használjam a Chanel logo-t, mert őszintén szólva nekem nem jön be, amikor valakin méretes logo-k díszlenek, pláne ha több divatházét viseli egyszerre. :)

forrás

A felhasznált körömlakkok:

Moyra No 12.
Lovely Gloss Like Gel 34.

Remélem Coco rajongói nem veszi sértésnek, hogy nem high-end márkákkal dolgoztam! További szép napot nektek! :)

Üdv:


25 megjegyzés:

  1. i would love too, to wear this nail manicure !
    bravo Szilvi ! 10+++++ love it !

    VálaszTörlés
  2. Szuper jó lett , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! A láncszemek matricák, vagy festéssel/nyomdázással készültek? :)

    VálaszTörlés
  4. Csinos, elegáns és nagyon megy a fenti ruhához :)

    VálaszTörlés
  5. I love your decoration is very elegant :)

    VálaszTörlés
  6. Wow! A körömformád is szuper!

    VálaszTörlés
  7. Nem gondoltam volna ilyen manira a témán belül, de nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett, teljesen hű a márkához :) Ja és szuper ez a körömforma!

    VálaszTörlés
  9. szerintem is szuper lett! nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
  10. Tetszik így a köröm formád, a manikűr pedig tökéletes!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép elegáns és kifinomult lett *-*

    VálaszTörlés
  12. Ez egyszerűen szuper lett! Egyből Chanel ugrott az eszembe, remek ötlet volt :)

    VálaszTörlés
  13. It looks great with the "necklace" :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon találó, púderes, elegáns :)

    VálaszTörlés