2014. augusztus 27., szerda

Augusztusi kihívás - Városok - Tokio

Manna igencsak feladta nekünk a leckét, amikor kitalálta, hogy Tokio legyen az egyik város, amiből inspirációt kell merítenünk.

Nem sok közöm van Japánhoz. Nem vagyok manga rajongó, nem értek a modern kütyükhöz, nem érdekelnek az autóik, és nem szeretem a szusit.

Állj, állj! Sushi?
Megvan a témám!!!





A végére itt egy link egy kis témába vágó hülyeséggel, előre is bocsi, kizárólag erős idegzetűeknek ajánlom!!! :)))

Üdv:



17 megjegyzés:

  1. ez marha jó lett. pedig nem szeretem a sushit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is jobban favorizálom a magyar és az olasz konyhát :)

      Törlés
    2. akkor egy hullámhosszon vagyunk Szilvi :)

      Törlés
  2. nagyon jó lett :) én még soha nem ettem sushit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem a halat de csak sütve/főzve/rántva :)

      Törlés
  3. love your nails! interesting , why not ?
    but must tell you i like Sushi ! yum yum !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It's good :) Ha-ha! I don't like sushi, I like the hungarian fish soup :) Like this: http://www.zoldstudio.viragcenter.hu/recept/halaszle1.jpg

      Törlés
  4. Nagyon egyedi- ismét. :) Szuper lett. :)

    VálaszTörlés
  5. tasty nails! Amazing idea for design on nails :)

    VálaszTörlés
  6. Rá nem jöttem volna kép nélkül, mi ez, de az ötlet hatalmas :D

    VálaszTörlés
  7. Én sem vagyok különösebben Tokió rajongó, de ez a mani nagyon ötletes és jó lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Tetszik, ahogy te megközelíted a témákat :) nagyon jó lett a manikűr...

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jók a szinek és a témát nagyon ötletesen kezelted. A baj csak az, hogy én most megkivántam a sushit :)

    VálaszTörlés