2014. augusztus 6., szerda

Bornpretty Store QA91 nyomdázó paletta tesztelése

Tegnap hírül adtam, hogy új körömdíszítő eszközök jutottak a birtokomba és hamarosan tesztek is várhatók a termékekkel. Elsőként erre a nyomdapalettára esett a választásom, mert igen nagy reményekkel és várakozással voltam irányába.



A BPS nyomdalemezei közül az m-es szériába tartozókat nem szeretem, mert kicsik rajtuk a minták, nem elég mélyek és maga a lemez is vékony, könnyen meghajlik, deformálódik. Ezzel szemben a QA-s nyolcszögletű lemezekkel eddig még mindig maximálisan elégedett voltam. A hangsúly az eddig szón van :)

A mai bejegyzés elkészítéséhez nagyon sok lakkot, acetont, vattakorongot és idegszálat használtam el, mert ez a lemez nem állt a helyzet magaslatán. Gyakorlatilag az összes olyan lakkommal kísérletet tettem amik eddig sikerélményhez juttattak amióta nyomdázni kezdtem és nagyon sokat kellett kísérleteznem mire végre elfogadható manikűrt tudtam alkotni. Igazából koncepció nincs is benne, próbáltam a lehető legtöbb mintát a lehető legváltozatosabb színkombinációkban megmutatni. Ilyen lett:








A végeredmény talán kevésbé árulkodik a nehézségeimről, amikkel meg kellett küzdenem nyomdázás közben. Kezdjük ott, hogy Moyra 03 lakkal nem működött együtt a lemez, ami számomra teljes döbbenet, mert eddig minden lemezzel sikeresen használtam, még az Essence lemezekkel is, pedig azok elég gagyik. A mintákat nagyon nehéz volt maradéktalanul felvenni. Legjobban a kalitkás mintával szenvedtem meg, az azért lett tégla színű, mert egyedül az Essence 117-es lakkjával volt hajlandó működni. 

A minták mérete nagy. A teljes körmös minták 16 mm szélesek és 20 mm hosszúak, ez teljesen rendben van. Ha kezdő vagy, inkább vegyél valami profi cuccot, mondjuk MoYou-t, mert ellenkező esetben egy életre elmegy a kedved a nyomdázástól. Gyakorlott nyomdazsonglőrökön viszont nem fognak ki a gyengébb lemezek, mint a mellékelt ábra mutatja, aki szereti a kihívásokat, megrendelheti itt

A fenti manikűr nem a tesztelésre kapott téglalap alakú nyomdázóval készült, mert az sajnos számomra nem vált be:


A linkre kattintva megnyílik a haul bejegyzés, amiben kifejtettem az előzetes aggályaimat a termékkel kapcsolatban. A nyomdázó nem elég ergonomikus, a párna túl kemény, nem veszi fel rendesen a mintát és nehéz rányomni a körömre. Én a gördítős technikával sem tudtam használni, a minta egy része felkerült a körömre a másik része nem, ez így nekem nem oké, nincs türelmem folyton lemosni és újrapróbálkozni.

A nyomdázót itt tudjátok megrendelni, de szerintem jobban jártok ezzel

Én ezt szeretem, mert puha, egyszerűen csak belenyomom a körmöm, nem kell gördíteni, így nem csúszik el a minta.


Elnézést hogy kicsit lehangoló ez a bejegyzés, de méltányoljátok hogy legalább őszinte :) Remélem a másik három lemez jobb lesz, hamarosan azokkal is teszek egy próbát.

A 10%-os kedvezménykupon természetesen még mindig él, GSRX31 a kuponkód.


Üdv:





20 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szép lett! A kisujjadon lévő minta tetszik a legjobban*-*

    VálaszTörlés
  2. Szerintem így korrekt a teszt, ha a negatív véleményt is megosztod! :)
    Nagyon tetszett volna a chevron minta, de így szerintem kihagyom. Pedig a megmutatott manikűr jól néz ki, azon nem látszik a sok vesződés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, kb az ötödik próbálkozás volt, időközben még egy frankent is kevertem, hogy lenyugtassam magam, azzal ma lesz bejegyzés :D

      Törlés
  3. Le a kalappal, hogy még a nyomdázóval is "kínlódtál" de profin megcsináltad. Bár nem fenyeget a veszély hogy BPS-ről rendeljek,de amúgy nagyon hasznos poszt volt, és inkább maradok a drágább Moyounál:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig jó tapasztalataim voltak a QA-s lemezekkel, ezért mertem rendelgetni is belőlük, de most egy kicsit meginogtam azért. A Moyou és a Dashica a legjobb lemezek amiket valaha próbáltam. :)

      Törlés
  4. Kár a sok szenvedésért, mert nagyon jól mutatnak a minták. :( Le a kalappal előtted, és szerintem is korrekt, hogy a negatív véleményt is leírod. :)

    VálaszTörlés
  5. óóóó, de széépek *-*

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. It was a little difficult work, because the plate is not perfect, but I tried to do it good :)

      Törlés
  7. Négyszögletes nyomdázót nemrég rendeltem az ebayről, kváncsi vagyok milyen lesz. Az a baj, hogy nem látszik fényképről, mennyire puha a nyomdabetét. Nekem is van olyan ami tök jó puha, kicsit ragadós érintésre, meg olyan is ami keményebb, nem lehet belenyomni a körmöt, de ránézésre semmi különbség köztük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kicsit zsákbamacska ez az egész netes rendelés, sajnos néha drága, jónevű termékekkel is pórul lehet járni. Remélem Neked több szerencséd lesz a nyomdázóddal :D

      Törlés
  8. A Dashica is ugyanolyan jó mint a Moyou, szerintem annak izgalmasabbak a mintái is, csak nehezebben beszerezhető. :)

    VálaszTörlés
  9. A manikűrön tényleg nem látszik a nagy küzdelem :) Eddig én mindig szerencsével jártam a BPS lemezekkel, remélem ez így is marad :D Egyébként lehet csak én vagyok az egyetlen, de nekem ez a pihi-puhi nyomda párna nem válik be :( Pedig sokkal egyszerűbb lenne a használata, hogy csak belenyomom az ujjam, de egyszerűen kiesik a párna vagy ha nem, akkor a lakkot nem veszi fel, bármelyikkel is próbáljam :( Ebayről rendeltem annó, de már ki is hajítottam, a keményebb, régi típusú párnákat használom azóta is előszeretettel :)

    VálaszTörlés
  10. a nagyujjad és a kisujjad a kedvenc. *-*

    VálaszTörlés
  11. DE jóók*-* Főleg a LOVE feliratos !:) szuper . x
    Bianka

    VálaszTörlés
  12. Annyira szuper az a kalitkás minta!! :)

    VálaszTörlés