2014. augusztus 20., szerda

Bornpretty Store review - QA92 plate

A közelmúltban mutattam már nektek az új, tesztelésre kapott termékeket egy haul bejegyzésben. A QA91-el volt már teszt itt és a QA92-vel is készült már manikűr itt, de az nem review bejegyzés volt és az egyik minta ki is maradt, ezért most pótolom. 

Ezt a lemezt sokkal könnyebb volt használni, mint a 91-est, főleg a csipkemintákat. A geometrikus minták mindig jobban kiadják a nyomdázási hibákat, mint a bonyolultabb minták, ezért még mindig úgy gondolom, hogy a körömdíszítés szempontjából az egyenes vonalak jelentik a legkomolyabb kihívást.




Elégedett vagyok a lemezzel, amit itt tudtok megrendelni, a GSRX31 kóddal 10% kedvezményt tudtok érvényesíteni. 

A BPS újabban egyre ütősebb lemezekkel rukkol elő, itt tekinthetitek meg a legújabb lemezeket. 

Örvendetes, hogy egyre szebbek a minták és egyre jobb minőségűek a lemezek, de ezzel együtt az áruk is egyre magasabb lesz. Korábban 0,99 USD-ért is lehetett QA-s lemezt kapni, az újabbak ára azonban 2.99 USD/db lett. Ha azt nézem, hogy egy lemezen hány darab minta található és kiszámolom hogy egy minta mennyibe kerül, akkor rájövök, hogy ez tulajdonképpen egy árban van a Moyou-val, vagy drágább... ez rossz hír a spórolósoknak. Ugyanakkor itt továbbra is gyakoriak a leárazások, érdemes nyitva tartani a szemünket és többször rájuk nézni. :)

Üdv:


8 megjegyzés:

  1. Jó kis manikűr lett, bár erről a lemezről engem a többi minta jobban érdekelne :D
    Egyetértek Veled egyébként, én is azt számolgattam, hogy eléggé megdrágultak a BPS lemezei, ezen az áron már egyáltalán nem biztos, hogy tőlük rendelek ...

    VálaszTörlés
  2. Szilvia it is gorgeous! You made this mani very unique :)- great job!

    VálaszTörlés
  3. Nem rossz, szép a mani, de PAncsihoz hasonlóan, engem is jobban érdekelnének a többi minták, kedvenc a középső :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó :) Tetszik az alapszín is!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik nagyon. Én is látnék még más mintákat.
    Ha nem fogadtam meg hogy szabotálom a BPS-t akkor már rég vettem volna lemezt :D
    Bár nemhiába nem kaptam teszt csomagot, tettem róla, bár inkább ők, na mindegy, csak utána nem tudtam kedves maradni :) Na de lényegtelen, viszont nagyon szép a manikűr :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett, engem is érdekelne a többi minta is :)

    VálaszTörlés