2014. augusztus 7., csütörtök

Keverés

Az iskolában úgy tanultuk, hogyha sárgát és pirosat összekeverünk, akkor narancssárga lesz belőlük. Szerencsére a képlet ennél sokkal bonyolultabb. Arra, hogy a világ mennyire színes és milyen sok árnyalat vesz minket körül, jó példa lesz a mai poszt. 

Aki régebb óta olvas, már tudja, hogy nem szeretem ha kevés lakk van a lakkosüvegben, mert onnan már nagyon utálatos kihalászni, viszont ahhoz túlságosan spórolós vagyok, hogy kidobjam. Ilyenkor nemes egyszerűséggel összeöntöm őket - lesz ami lesz alapon.



Két nagyon szeretett lakkomat öntöttem össze, a Miss Sporty 150 pirosat és az Essence 118 Little miss sunrise-t. Az a sárga lakk amit a tenyeremben tartok, már az előző pótlására vett példány, gyorsan betankoltam belőle amikor kiment a szortimentből.


Az üveg oldalán látszik hogy kb. meddig volt a sárga lakk. A piros lakkból kb 4 ml-t öntöttem át a sárga üvegbe. Az eredmény nem narancssárga lett, hanem ez a nagyon kellemes korallos - lazacos szín, igazából nem is tudom minek nevezzem, de szerintem nagyon szép. Nézzétek:




A lakk két rétegben látható a körmeimen, fedőlakk nélkül. Ti minek neveznétek ezt a színt? Hasonlít valamelyik lakkra a gyűjteményetekből?

Üdv:




15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a a szín: ) Egyszer próbáltam magamnak lakkot keverni, kuka lett belőle, mert olyan ronda színt még nem láttam. Van az Essencnek is hasonló színű lakkja mint ez, a nevét nem tudom, mert elfogyott, illetve már arra se emlékszem lehet-e kapni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma is kísérleteztem, fekete lakkot tettem átlátszóba, mert nagyon tetszik az a füstös hatás, amit T. Andinál láttam. Remélem előbb-utóbb erről is tudok bejegyzést írni. :)

      Törlés
  2. I never would have thought of mixing the two colours. Very interesting result! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ez a szín, megérte összeönteni! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett a végeredmény, nagyon tetszik!
    Néha én is összemixelem így a kifogyóban lévő lakkokat :)

    VálaszTörlés
  5. Jó lett, de nekem ez piros :)
    Arra már rájöttem, hogy a sötét lakkokba szinte mindegy mit öntök. Viszont a világosban a kevés sötét lakk is meglátszik, érdemes inkább így keverni őket.

    VálaszTörlés