2014. augusztus 2., szombat

S.N.C - Trópusi Koktél


Ma nem különcködtem :) egyszerűen csak festettem egy vidám, nyárias, gyümölcsös manikűrt és feldobtam néhány fimo gyümölcsszelettel. Jöjjenek a képek:











Egy kép a felhasznált anyagokról:


S végül egy kis szövegpótló videó, mert nyár van és én lusta vagyok írni :)



Ez a jelenet jutott eszembe a trópusi koktél témáról. Ha le tudnám festeni Tom Cruise-t, akkor valószínűleg izgalmasabb lett volna ez a bejegyzés, de remélem így is tetszik valakinek :)))

Üdv:



11 megjegyzés:

  1. oh nagyon szupee lett ez a manikűr!!!
    én nem csípem Tom-ot...sorry :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, jó ötlet a gumidísz. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez valami hihetetlenül jól néz ki és nekem nagyon guszta is :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó :D Igazi nyárias manikűr :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper a zene is és tényleg koktélos lett *-*

    VálaszTörlés
  6. Tom Cruise örök kedvenc :) Veled aztán lehet nosztalgiázni, kislányként csak az volt a kérdés, hogy ki tetszik jobban, Brad Pitt vagy Tom Cruise :) Most meg már nem is lehet választani, annyi szépfiú van :)

    A manikűr nagyon jó, a gyümölcsök meg az átmenet, minden :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szupi lett, tetszenek a színek!

    VálaszTörlés