2014. szeptember 8., hétfő

Manikűrvadász 11.




A Manikűrvadász 11. fordulójában a Lakk--lak blog szerzőjétől, Barbitól választhattam manikűrt. Igazán örülök, hogy Barbi lett a párom, hiszen igazán tehetséges nail-artosnak tartom, az ötletei eredetiek, újító szelleműek, márpedig az én körmös-értékskálámon a kreativitás az az érték, ami a legmagasabb prioritással bír. 

Barbi blogjáról nagyon tetszett például ez a lávás manikűr is... 


... ezért ez lett a vadászatom tárgya. Annyira tetszett a kompozíció, hogy nem is változtattam rajta, egyszerűen újraalkottam a saját lakkjaimmal. 

Az egyetlen "extra" hogy sand lakkokat tettem alapnak, az erősebb kontraszt miatt. Talán így még izzóbb az egész, de az eredeti változat is nagyon tetszik:
Ez pedig az én alkotásom:






Készítettem egy munkaközi képet azok kedvéért, akik kíváncsiak rá, hogy nézett ki lávásítás előtt a manikűr:



A manikűrhöz az alábbi - sokak által ismert és kedvelt - lakkokat használtam:


Valami ilyesmiről lenne szó:
Láva

Nos, igen, ilyen egy igazi perzselően izgalmas téma, köszönöm az inspirációt Barbi!!!

Üdv:


18 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes a végeredmény, és ebben a manikűrben kivételesen tetszik a repedezős fedőlakk, tényleg van helye itt :)

    VálaszTörlés
  2. Hű meg Hű *-* nagyon jó lett ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, valóban olyan, mint a láva! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez brutálisan szép. :) Azonnal a láva jutott eszembe amikor megláttam. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/08/nyarbucsuztato-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Tényleg teljesen olyan, mint a láva! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon durván jól néz ki! Igazán ütős lett!

    VálaszTörlés
  7. Húú nagyon jó lett, sokkal jobb ezekkel az élénk színekkel :)
    Szinte fortyog a láva a körmeiden :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon szuper lett, tetszik!!

    VálaszTörlés
  9. fantastic vulcano nails ! i have the same crack me up and plus essence , and thanks for super idea !

    VálaszTörlés
  10. Jobb, mint az eredeti :) Ijesztően lávás.

    VálaszTörlés
  11. Most sajnálom igazán, hogy nincs fekete repedezős lakkom, mert legszívesebben azonnal kenném fel a körmeimre ezt a meseszép lakkozást! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ötletes! Szuper lett a végeredmény.

    VálaszTörlés
  13. Vagány lett. :) Külön tetszik, hogy sand lakkokból készült az alap. :)

    VálaszTörlés