2014. december 13., szombat

FRISS! Moyra Chantal, Elie és Johanne lencsevégen!

A promókép alapján nagy lelkesedéssel rendeltem meg az új kollekció 3 darabját, ma meg is érkezett a csomag, gyorsan meg is mutatom nektek.




Igen-igen, van itt egy kis holo és jópár Metal Effect, de most csak a Chantal, Elie és Johanne lesz azt amire fókuszálunk :)

Hát, nem is tudom. A promóképen valahogy ígéretesebbnek tűntek... a Chantal egy sima fehér. Igazából szerintem ez a régi 03-as, amiből én már elhasználtam vagy 3-4 üveggel. Ebben az a jó hír, hogy egy két rétegben fedő, viszonylag gyorsan száradó, hófehér fehér lakk, a rossz hír, hogy nincs benne semmi "extra". Nem is tudom mit vártam, talán csak valami újat, egy kis frost finish-t vagy szatént, vagy bármit... de ez egy sima fehér. Ez a 03-as. Szerintem legalábbis. Csak mot már neve is van. Remélem lehet majd vele nyomdázni ugyanúgy mint a 03-assal, ha nem akkor majd elkenegetem itt-ott a kanyarban... Szóval ez a  Chantal:


Elie... ez meg kísértetiesen hasonlít a Miss Sporty duocrome lakkjára, a nevét már nem is tudom, de ebben sincs semmi Wow! sajnos. Három rétegben fed szépen, azt hittem a promókép alapján, hogy ez az arany és a bronz között lesz valahol félúton, de ez inkább zöldbe hajlik egy kicsit. Persze azért így is szép, csak én valahogy nem ezt vártam:


Johanne... sajnos benne is csalódtam egy kicsit. A színe nagyon tetszik, de ez is háromréteges. Enyhítő körülmény, hogy gyorsan szárad, de a Gel Look széria korábban elkényeztetett a kiváló fedéssel és most ez nem annyira tutiság ebből a szempontból. Nyomdázni biztos nem lehet vele, sajnos, hát ez van:


És akkor mutatom körmön is őket, először egy, majd kettő, végül három rétegben. Kivéve a Chantal-t azt csak két rétegig kentem, abból nem kellett három.











Most egyenlőre örülök, hogy csak ezt a hármat vettem meg, de azért kíváncsi vagyok a többi színre is. Félreértés ne essék, ár/érték arányban még mindig úgy gondolom, hogy jó vásárt csináltam, csak a reklám túl jól sikerült és egy kicsit hiányzik a katarzis amit vártam.

Üdv:



16 megjegyzés:

  1. A Johanne nekem nagyon tetszik ,csak kár ,hogy 3 réteges.
    Chantal tényleg ugyan olyan mint a 03-as. Nem sok különbség van.

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem, hogy a Chantal egy picit különlegesebb lesz :(

    VálaszTörlés
  3. very sparkly and very beautiful :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ezek tényleg nem nagy számok. A promókép alapján én a Chantalra voltam kíváncsi, azt gondoltam vmi kagylóhéjbelső színű lesz, de látom, hogy szót se érdemel... :/ Minek a Moyrának két fehér lakk?

    VálaszTörlés
  5. Én az Elie-t vártam, de most látom hogy ez nem nekem való. Köszi a gyors képeket! :)

    VálaszTörlés
  6. Hú, tényleg, egy jó kis frost finis milyen jó lenne. *_*

    VálaszTörlés
  7. Én is abban reménykedtem, hogy frosty finishű fehéret kapunk :(
    A zöldben nagyon tetszenek az arany csillámok, de én annyira nem használnám ki...

    VálaszTörlés
  8. oh i cant wait yo see all your nail polishes and new nail art ! i love them
    Szilvia bravo

    VálaszTörlés
  9. Az Elie úgy tűnik, mintha egy újabb Chanel Péridot dube lenne.

    VálaszTörlés
  10. Látom a metálokból betankoltál, nagyon jók a nyomdázáshoz :) A zöld lakk csalódás, hogy 3 réteges, pedig annyira tetszett nekem is.

    VálaszTörlés
  11. A fehér géles vagy inkább krémes? Talán lehet vele nyomdázni, én a Golden Rose 3 rétegben fedő szürkéjével nyomdáztam, és az is szép, mert amúgy pigmentált.
    A másik kettő nem tetszik, nem az én világom, de én nem festegetek csodákat, csak sima manikat, ahhoz meg több lakkom van, mint kellene. Főleg zöldből...
    Ja hát a promóképnek az a dolga, hogy eladja a lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább krémes. Nem géles egyáltalán. Nah ja, a reklám az reklám :)

      Törlés
  12. Mindegyik nagyon szép. Imádom a Moyra lakkokat.

    VálaszTörlés
  13. Hát ez a három engem se fogott meg. Viszont a Metálokra nagyon kíváncsi vagyok, várom róluk a posztodat! :)

    VálaszTörlés