2015. január 20., kedd

#31DC2015 - 20. Rainbow


A szivárvány manikűrt nem bonyolítottam túl. Thimmyke szervezett régebben egy Szivárvány kihívást, akkor sok szivárvány-manit alkottam, a címkefelhőben megtaláljátok, ha kíváncsiak vagytok rájuk.



Most csak annyi pláne van a maniban, hogy homoklakkokat használtam, illetve hogy az egyik színt - a zöldet - egy sárgából és egy kékből kevertem. Ezt a trükköt Mannánál láttam, még amikor az első Lovely Baltic Sand széria kijött.


Szeritnem az alábbi képen csupa olyan lakkot fogtok látni, amit már jól ismertek. A narancs és a lila már csak félig van, mondanom sem kell ugye, hogy nálam aztán jól ki vannak használva a lakkok! :)


Üdv:



5 megjegyzés:

  1. very beautiful rainbow nails dear Szilvia :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos mani! :) És milyen ügyes vagy, hogy ilyen szépen kihasználod a lakkjaidat. Nekem sok vár kipróbálatlanul a fiók mélyén :(

    VálaszTörlés
  3. De cuki lett, jó ránézni ebben a borongós időben :)

    VálaszTörlés