2015. január 30., péntek

Golden Rose Matte 08.

Még mindig a Golden Rose Matte kollekció hatása alatt állok. Ma a 08-as számú ibolyaszín szépséget mutatom meg nektek.






Tulajdonságaiban gyakorlatilag azonos a korábban bemutatott 05-ös bordóval és a 30-as világos lilával. Szóval könnyen kezelhető, jól terül, nem csíkoz, szépen fed, gyorsan szárad. Fedőlakk ajánlott hozzá, ha 24 óránál többet szeretnénk eltölteni "benne". Ez persze lehet matt fedő is, hogy megmaradjon a finish, de nekem most fényes fedőlakkhoz volt kedvem. A Moyra Diamond Top Coat-tal látjátok az alábbi képeken:



Valami azt súgja, hogy ez az élénk szín kiváló nail-art hozzávaló lesz, tudjátok mennyire imádom az ilyen intenzív színeket. Nektek is tetszik?


Üdv:


8 megjegyzés:

  1. Nekem ez is csak fedővel tetszik, jó színe van :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem pont fedő nélkül tetszik. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is inkább fedő nélkül jön be :)
    Szép lila szín :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép :D Nekem mind a kétféle képen tetszik. Szerintem kedvfüggő , hogy mattan vagy fényesen lehetne hordani :)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. A szívem kihagyott pár dobbanást a matt képek láttán... Wow! *.*

    VálaszTörlés