2015. január 31., szombat

Golden Rose Matte Satin NUDE 04

Ma nagyon kellemes csalódás ért, amikor felkentem ezt a lakkot. Őszintén szólva csak azért vettem meg, mert 345Ft-ra le volt árazva a Nailland-ben, de már egyáltalán nem bánom, hogy engedtem a kíváncsiságomnak.

Aki egy kicsit is jártas a lakkok világában, pontosan tudja, milyen átkozottul nehéz világos krémes lakkokból olyat becserkészni ami jól fed és viszonylag könnyen kezelhető, sőt az árnyalat is rizikós, mert ugyanúgy ahogy az alapozóknál itt is figyelni kell, hogy passzoljon a bőrszínünkhöz. Ezért nem igazán voltak illúzióim, csak egy megérzés, hogy jó lesz ez!



Ez a lakk amilyen kis szolid, olyan rafinériás. Finom gyöngyszerű por van benne, amitől kap egy lágy, nem hivalkodó csillogást, ehhez társul a félmatt finish. Szerintem lenyűgöző látványt nyújt!

Tévedés ne essék... azért nem annyira egyszerű a használata! Az én extrém barázdált körmömön kellett a három réteg, de egy átlagos körmön elég a kettő is. Az a titka, hogy nem szabad spórolni vele, közepesen vastagon kell kenni, akkor nem csíkoz. Nem kell félni, nem fog felbuborékosodni. A száradása közepesnek mondható.






Tudom sok a kép, de biztosra akartam menni a "fény" visszaadásában. Mivel három rétegben kentem - kizárólag a hülye barázdáim miatt - ezért nem mertem gyorsszárító nélkül beleszaladni vele a nagyvilágba. A China Glaze Fast Forward-ból kentem rá egy réteget. Ettől veszített egy kicsit a "szaténitásából" - bocs a nyelvújításért - viszont olyan fénye lett, mintha géllakkozva lenne a körmöm: 




Árnyékban elbújt a szaténfény, helyette a krémesebb arcát mutatta, így is szép:





Kicsit hasonlít a Moyra 12-re csak abban nincs meg ez a finom szatén kisugárzás, illetve annyi még a különbség a két lakk között, hogy ez könnyebben kezelhető, jobban engedelmeskedik, szebben terül és gyorsabban szárad.

Üdv:


13 megjegyzés:

  1. Jajj, a Moyra 12-ese az őrületbe kergetett. :D
    Ez viszont nagyon szép, bár mivel nude, én nem használnám ki. De tetszik ez a gyöngyös hatás. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép szín, illik hozzád :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörű *-* És nagyon jól áll a bőrtónusodhoz :)

    VálaszTörlés
  4. Milyen kellemes színe van :) Tetszik ez a sejtelmes csillogása :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lakk! Remekül áll!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a lakk és nagyon jól áll Neked, olyan finom kis nőies! :)

    VálaszTörlés