2015. február 7., szombat

Me-Time TAG

forrás

Rosie-nál a The Sugar Plum Sweeties blogon találtam ezt az énidő tag-et, nagyon megtetszett, így én is arra a döntésre jutottam, hogy kitöltöm. Lássuk a kérdéseket:

Mit nézel vagy olvasol a "me-time" alatt?

Teljesen bekockultam, egy ideje szinte csak a képernyőt bámulom. A leggyakrabban blogokat olvasok, ezen belül is természetesen a körmös szekciót, gyengém a nail-art. A körmös blogok felsorolásába bele se merek kezdeni, attól félve hogy valaki kimarad és megsértődik. Kedvenceim a Manicute lányok egyértelműen, de rajtuk kívül is sok körmös blogot követek. 

forrás
A vegyes témájú blogok közül Eleni, Reni és Anna a kedvenceim. Kicsit kakukktojás a sok beauty blog között, de lelkes olvasója vagyok Iveta és Juhmeli blogjának is, illetve Diust is szoktam olvasgatni. Szeretem ahogy írnak, szimpatikus a kisugárzásuk. Hamarosan közeledik a tavasz, így már a kertészettel foglalkozó blogokra is fel-fel nézegetek.

Mit viselsz a "me-time" alatt?

Játszós ruhát :))) Ez általában valami kényelmes itthoni cucc, többnyire melegítő. A me-time alatt eszem ágában sincs jól kinézni, a jó közérzet titka részemről, ha élvezhetem a "nemféltés" örömét.

Mik a kedvenc szépség termékeid a "me-time" alatt?

Abból kiindulva, hogy mennyit pepecselek a körmeimmel, biztos azt gondoljátok, hogy a szépségápolás kiemelt jelentőséggel bír az életemben és a me-time- om jelentős részét fürdőszobában töltöm. Nos nem így van, az állandó köröm macerálástól eltekintve, általában inkább a praktikum jellemző rám, nem ázok órákon át a kádban mindenféle illatok és fények közepette, nem pakolászok mindenfélét a bőrömre és általában nem is sminkelek. :) Szóval ha a körömlakk szépségtermék, akkor az a kedvenc szépségtermékem.

forrás
Mi a jelenlegi kedvenc körömlakkod?

A kedvencem most egy alaplakk az Eveline 8in1. Ha színt kell választani, akkor már nehezebb válaszolni, de azt mondom, a Moyra Chantal. Ez a fehér lakk nagyon megbízható minőség, abszolút pozitív meglepetés volt számomra.



Mit eszel és iszol a "me-time" alatt?


Hahh... mindent :) Jó, nem mindent. Mostanában próbálok csoki helyett gyümölcsöt enni, presszókávé helyett gyógyteákat inni, mert a szervezetem vészjelzései egyre feltűnőbbek. 

forrás
Régebben semmi bajom nem volt az egészségtelen életmódtól, sokáig nem is híztam tőle, de 35 éves korom óta úgy érzem mintha minden korábbi kihágásomért egyszerre kapnám meg a büntetésem. Szóval ha az akaraterőd kevés amíg fiatal és egészséges vagy, akkor majd a fájdalom fog észhez téríteni, amikor idősebb leszel... sajnos, ez tapasztalat. Visszatérve a témához az aktuális kedvenc gyümölcsfronton a mandarin, teafronton a kamilla. 

Melyik jelenleg a kedvenc gyertyád?

Nem vagyok gyertyás csaj. A férjem kivágna ha teleillatosítanám a lakást, nem bírja az erős illatokat. Szerintem a körömlakklemosó szagát is csak azért viseli el, mert már hozzászokott az orra... :))))))))))

Van, hogy a négy falon kívül töltöd a "me-time"-ot?


Soha. Lusta vagyok kimozdulni... nagyon-nagyon lusta. Itt ülök a gép előtt és kockulok amikor csak lehet. Talán majd tavasszal megjavulok... ez mennyire volt meggyőző?

forrás


Elmennél egyedül moziba?


Nem. Lásd az előző pontot :)

Melyik a kedvenc webshopod?

Gyakran portyázom az e-bay-en, bornprettystore-ról is rendelgetek néha, de onnan csak akkor ha extra akció van. Ugyanez vonatkozik a Nailland-ra. Ők mondjuk most kitoltak velem, mert egymás után több olyan húzásuk is volt, ami átütötte a vásárlásellenes védelmi rendszeremet... szuper akciók, a GR Wow lakkok és az új, megfizethető nyomdalakkok bevezetése... jajj, jajj, jajjj nekem!

Mi egyebet szoktál csinálni a "me-time" alatt?


Körmözök és blogolok :) Ha kitavaszodik, akkor azért a kertbe is kimerészkedek majd...

forrás


Ha van kedvetek hozzá, töltsétek ki ti is a TAG-et! Rosie-hoz hasonlóan én is beillesztem a bejegyzésbe a kérdéssort a könnyebb kezelhetőség érdekében:

Mit nézel vagy olvasol a "me-time" alatt?
Mit viselsz a "me-time" alatt?
Mik a kedvenc szépség termékeid a "me-time" alatt?
Mi a jelenlegi kedvenc körömlakkod?
Mit eszel és iszol a "me-time" alatt?
Melyik jelenleg a kedvenc gyertyád?
Van, hogy a négy falon kívül töltöd a "me-time"-ot?
Elmennél egyedül moziba?

Melyik a kedvenc webshopod?
Mi egyebet szoktál csinálni a "me-time" alatt?



Üdv:


15 megjegyzés:

  1. De nagyon aranyos vagy, köszönöm ❤
    Én is áttértem az egészséges életmódra november óta. Edzes heti 5-6 nap, és leszoktam minden káros dologról. Tudom még csak 27 éves leszek, de gondoltam megelőzöm a dolgokat. :) sajnos a családban sok az érrendszeri betegség, cukor stb, szóval úgy döntöttem nem kérek belőle:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a rendszeres testedzés még mindig nem része az életemnek, de hamarosan lesz egy kiskutyánk és az majd biztos megmozgat :))))

      Törlés
  2. i cant translate this time, but i can see your garden goes to wake up ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, Bubica :) The flowers will be grow, but... our life will change and they can't grow safe. Coming soon some new! A small dog will run around the garden. My little girl will 12 in this year and I decided, I will give her a puppy. I went to the Animal Shelter, and adopted a little foxterrier, he will arrive febr. 14. This will be my daughter's Valantine's Day gift :)))) There is his link on web: http://www.allatok.info/animal.php?a=10443632&shelter_id=27996

      Törlés
    2. ooooo, bravo ! i love you ! super ! i knew you are good person ! plus you adopted abandoned dog from shelter ! that is very positive ! thank you dear in the name of all dogs ! dont be scared about garden, just put small growing plants and flowers some dried sticks around in the circle ,you will save it.or with cut brunches from roses .it will learn not to came so close !

      Törlés
    3. Szilvi i have just saw this dog ! so cute and lovely eyes he has ! give him a cuddles for me ! beautiful dog !

      Törlés
    4. and he is only 6 months old , it is baby baby ! so you will be a mum for 3 children now ! mama mia ! dont stop doing nail art ! and put some pictures of him ! please ! many many kisses and huge hug !

      Törlés
    5. Thank you Bubica, I will be good mother :))))

      Törlés
  3. Tévézni szoktam és közben lakkozok :) Ez a me-time, de többnyire közben megy a mosógép vagy mosogatógép, ha végzett, akkor abbahagyom a tevékenységet, így többnyire 2-3 alkalom, mire megnézek egy filmet.
    Max. kapuccsínózni szoktam vagy pisztáciát rágcsálok közben, de nem jellemző az evés. Én sem vagyok gyertyás-kádban ázós csaj, inkább az, aki a hajmosás közben, míg hat a balzsam, lerántja a bundáját. Fő a praktikum.
    Nálam sincs sok smink, csak lakk, na ez újabban feltűnt a férjemnek is, hogy van vagy 100 lakkom, pedig lakkozok, mióta ismer (csak hát akkor szerényebb volt a készlet).
    Kedvenc körömlakk? Szerintem egy óra múlva sem tudnék erre válaszolni...hagyjuk...
    Férjjel szoktam moziba menni, egyedül nem, ha kimozdulunk, az is kettesben történik, étterem, vásárlás, mozi, esetleg meglátogatunk valakit.
    Nincs kedvenc webshopom, mert ami kell, azt webshoptól függetlenül szoktam megrendelni, de én is rendeltem már (főleg) a Naillandtől, BPS-tól, most legutóbb a Rossmanntól.
    Mit viselek otthon? Régi kényelmes farmer, zsebes mellény, pamutpóló, valami hosszú ujjú ebben az időben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én me-time-om alatt a gyerekek kezelik a mosó és a mosogatógépet :))))))))))

      Törlés
  4. A net az kimaardt, hát ha otthon vagyok, be sem kapcsolom a gépet, max. a mobilomon nézegetem a netet. (Igen, ma is itt ülök egész nap a gép előtt, holnap is, de kedden eltűnök szabadnapra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, túl sokat ülök a gép előtt. Néha ellenőrizni szoktam, hogy nem gyökerezett-e még hozzá a fenekem a székhez :)))

      Törlés
  5. Tetszett, nagyon hasonló az életvitelünk, azzal a nagy eltéréssel, h az én felnőtt fiaim még csak nem is ismerik a háztartási gépeket, szóval nem igazán nyúlnak hozzájuk :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én fiam nem az a klasszikus vagány macsó, inkább a megbízható jófiú jelző illik rá - olyan mint az apja - viszonylag könnyen kötélnek áll, ha rábízok valami munkát de cserébe békén kell hagyom egy darabig, szóval be kell osztani azért a kéréseket, mert ha túl sokat kap akkor azért ő is beint. A kislányom ravaszabb, ő boldogan kihúzná magát a feladatok alól, itt csak a vasszigor segít, esetleg az alkudozás még szóba jöhet, de nála magasabb a tarifa is - hiába, na, ő az anyja lánya :D

      Törlés