2015. március 3., kedd

Aranyoskáim

Ma alkalmam adódott rá, hogy szép napfényes időben fotózzak, ezért lekaptam a polcról 5 arany árnyalatot, hogy lássam őket egy kézen, megnyugtatva magam affelől, hogy nekem nincs sok arany lakkom... hisz nincs is köztük két egyforma :)

Az áttetsző, a sand és a csillámos arany lakkjaim most nem játszanak, csak ők:


A kisujjamon szerepel a Moyra Laurette, a gyűrűsön a Moyra Metal Effect No. 305, a középsőn a Morgan Taylor Give Me Gold, a mutatón az Orly Luxe, a hüvelyken pedig a China Glaze Goldie But Goodie. Az elsőt a szekszárdi Körmös Mekkában vettem, a másodikat a moyrashop.hu-ról rendeltem, az utolsó három lakk előző gazdája pedig Erzsi volt. :)





Mind az öt lakk egy vastagabb rétegben látható a körmeimen, fedőlakk nélkül! Melyik a kedvenc arany lakkod?


Üdv:



11 megjegyzés:

  1. SZépek. :) A metal effect nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
  2. Arany lakkok közül a a CG " I'm not lion"-ja és az AE "And the moonbeams"-a a legnagyobb kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek. Én is szeretem az aranyat körömlakkban, de kiegészítőkben, ékszerekben is. Nekem a kedvencem a China Glaze Mingle with Kringle, bár az sajnos csak 2 rétegben fed, de nagyon különleges, mert több színű arany pelyhecskéből áll :)

    VálaszTörlés
  4. Zoya Ziv, a létező legszebb ebből a kategóriából, de hosszan sorolhatnám még, szerintem több mint 60 darab arany színű körömlakkom volt már eddig. Szóval odáig meg vissza vagyok a kis aranyosokért. :D :

    VálaszTörlés
  5. Many pretty gold in here, my favourite is your thumb :)

    VálaszTörlés
  6. Az Orly és a CG csodaszép! Nekem összevissz egy arany lakkom van, amit nyomdázáshoz vettem, a Moyra Metal Effectje.

    VálaszTörlés
  7. Ez a bejegyzés jó kis inspirációt adott. Mostanában nagyon szeretem az aranyat, és most a körmeimet is arra fogom festeni! :)

    VálaszTörlés
  8. Én nagyon szeretem az arany körömlakkokat és van is egy pár belölük a kollekciómba. A körmeiden a China Glaze Goldie But Goodie tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  9. Szépek! A China Glazeban van egy kis plusz, nekem ő tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés