2015. március 6., péntek

Golden Rose Rich Color 59


Nagyon szeretem a Golden Rose Rich Color lakkokat, főként a sötét színeket, mert ezek többsége egy rétegben fed. Ennek okán minden különösebb teketóriázás nélkül a kosaramba tettem az 59-est... és milyen jól tettem!

Divat ide, trendek oda, legalább egy szép sötétkék szín kötelező darab minden körömlakk mániás készletében. Ugyanebből  a kollekcióból megvan a 16-os számú is, nagyon sok manikűrben szerepelt már a blogomon, például itt, ebben a kék-piros manikűrben. Mostanra kissé megfogyatkozott, így indokoltnak láttam valami hasonló szín beszerzését, de izgalmasabb finishre vágytam. Jelentem: megkaptam :)


A képen egy, azaz egy közepesen vastag rétegben szerepel a körmeimen, fedőlakk nélkül. Az ecsete széles, lapos, lekerekített. A kisujjam körmét egy mozdulattal be tudom festeni vele. Én úgy használom, hogy az ecsetnek nem azt az oldalát húzom le, amelyik felém van, vagyis amelyiket a körmömhöz fogom illeszteni, hanem épp ellenkezőleg, amelyik majd felül lesz. 

Így elég sok anyag marad az ecset "kenős" felén, viszont nem kerül a körmömre felesleges lakk az ecset túloldaláról. Azért is szeretem ezeket a lakkokat, mert elég sűrűek ahhoz, hogy festés közben ne csússzon le az ecset száráról kéretlen mennyiségű extra lakk a körömre. Ugyanakkor elég könnyű az állaga ahhoz, hogy ne legyen túl vastag a festékréteg. 

Így a száradási idő is teljesen rendben van. Egyébként is a száradási problémák a legtöbb lakknál a második réteg felkenése után kezdődnek, de itt ez nem indokolt szerintem.


Miután már van tapasztalatom a márkával, bátran állítom, hogy nem sűrűsödik be a felénél, tehát aki a glitteres Golden Rose lakkokkal pórul járt, ne feltételezze ugyanezt a Rich Color lakkokról, ezek szerintem sokkal megbízhatóbbak.

Továbbra is úgy gondolom, hogy az 590FT/db árat abszolút megéri kiadni értük, nekem a Moyra mellett ez a másik kedvenc lakk-márkám.



Még egy jó tulajdonsága van, ami a 16-ra és az 59-re is igaz, nem színeződik el alattuk a körömlemez!

Szerintetek milyen díszítést tegyek rá?


Üdv:


13 megjegyzés:

  1. Csodás színe van! Valószínűleg nem használnám ki, de a te körmeiden igazán fenséges!

    VálaszTörlés
  2. ideje lenne vennem pár gr lakkot.
    erre szerintem valami fehér minta illik.:)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos színe van, és mintha látnék benne egy kis lilát is :) A Golden Rose nagyon jó márka, még jobb lenne ha pl. minden Rossmannban lehetne kapni, így nem kéne a Naillandtől rendelgetni plusz szállítási költséggel.

    VálaszTörlés
  4. Kedvenc színem a kék, minden árnyalatával. Ez is szuper jó! Megkedveltem a GR lakkokat és én is szívesebben vásárolnám DM-ben, vagy Rossmannban, vagy Müllerben.

    VálaszTörlés
  5. Ennek annyira szép színe van! :)

    VálaszTörlés
  6. Személy szerint én IMÁDOM a kék lakkokat, minden farmeres szetthez bátran viselhetem őket. Ezzel a lakkal konkrétan még nem találkoztam, de engem teljesen levettél a lábamról... =)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű szép, és nagyon jól áll neked!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, nekem is van kék Golden Rose lakkom de azt hiszem az egy másik árnyalat - viszont nagy kedvencem! Kék lakk mindig jöhet nálam is :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretem a kék lakkokat , most is az van a körmeimen:)
    Nagyon tetszik , csodás lakkocska:)

    VálaszTörlés
  10. Ez már ilyen indigókék árnyalat, nem? Minden esetre nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép, jó hosszú körmeid vannak! Hasonló színekre ezüsttel szoktam nyomdázni.

    VálaszTörlés