2015. március 13., péntek

Morgan Taylor - Adorned in Diamonds

Ma egy nagyon visszafogott körömlakkot mutatok nektek, amit vizsgázáshoz kentem fel szerdán este, de a csütörtöki vizsga miatt nem volt időm lefotózni. Rég volt már ennyire szolid a körmöm, de most nagyon jólesett viselni ezt a manikűrt.


Ez egy igazi klasszikus szín, letisztult és elegáns, igazán stílusosnak éreztem magam benne. Nagy volt rajtam a nyomás mostanában és valószínűleg emiatt nem kívántam semmi színt vagy mintát magamra... ilyen a nail-artos standby állapot. :)


Most kivételesen az sem zavart, hogy átlátszottak a körömvégeim, ettől csak még természetesebbnek éreztem  az egészet. Sajnos továbbra sem sikerült kifehérítenem őket, pedig már minden neten publikált praktikát kipróbáltam... :(

Furcsa ilyet mondani, de ezzel a körömlakkal kapcsolatban úgy tűnt, mintha "fellélegzett" volna a körmöm. Evéssel kapcsolatos hasonlat jutott az eszembe az érzés kapcsán: olyan ez, mint amikor a nehéz kajákkal teli ünnepek után pár napig csak egy könnyű salátát kívánsz, az viszont hihetetlenül jólesik... :) 


A lakk fedése egészen áttetsző. A képeken három rétegben látható a körmeimen, fedőlakk nélkül. Nagyon tartós, 3. napja hordom, nem kíméltem egyáltalán a kezeimet, mégsem látok rajta semmi kopást, vagy megpattanást. Az első két réteg gyorsan megszáradt, a harmadik azért már tovább tartott, kb. fél óra alatt száradt koppanósra.


A lakk gyönyörűen terül, nem csíkoz, nem buborékosodik. Szépsége abban rejlik, hogy időnként úgy tűnik nincs is lakk a körmön, de ha megmozdulsz fehérnek látszanak a körmeid, mintha tekla gyöngyök lennének. 


A Morgan Taylor nem a legolcsóbb lakkmárka, ezért Erzsi tavalyi nyereményjátéka nélkül valószínűleg soha nem kerülhetett volna a készletembe. 

Ezer hála érte, Erzsi! Köszönöm szépen :)

forrás

Üdv: 





2 megjegyzés: