2015. május 25., hétfő

Manicute - Textured




A Manicute lányokkal ma egy nagyon sokoldalú témát járunk körül, ez a Textúra. Én egy olyan manikűrt hoztam, amiben három textúra elegyedik, ezek a beton, a bársonypor és a sand. Az ötletet valójában egy újsághír adta, ami egy rossz minőségben kivitelezett bicikliútról szólt, ami nem sokkal az átadást követően zöldbe borult. Konkrétan áttörte magát a burkolaton a fű... de nem akartam ízléstelen lenni azzal, hogy más bosszúságán "nyerészkedem", egyébként sem jellemző rám, hogy jól szórakoznék mások baján, épp ellenkezőleg, az ilyesmi inkább elszomorít. 

Ezért továbbgondoltam az ötletemet a beton+fű relációban és... beugrott a gyeprács!


Megvan? Igen-igen.... ez az, amit jó, ha kerülsz amikor magassarkú van rajtad és nem óhajtasz bokatörést szenvedni! 

Végül a bicikliútnak is jutott hely a körmeimen, de ez egy szép egészséges bicikliút!






Ehhez a manikűrhöz az alábbi termékeket használtam fel:


Bulevard Concret - szürke
Astor Fashion Studio - 295 Acacia Leaves
Lovely Baltic Sand Nr. 2.
Essence Guerilla Gardening - nail-art-osok műfüve, leánykori nevén bársonypor.


A lakkozás menete:

- először kifestettem a körmöm két rétegben a betonszínű és finish-ű Bulevard lakkal, megvártam míg megköt a beton, vagyis mire megszárad a lakk
- ezután három ujjamra pontozó segítségével kis zöld kockákat festettem a zöld Astor lakkal
- a zöld lakkba még száradás előtt, szintén pontozóval felapplikáltam a szöszöket - vagyis elültettem a füvet :)
- a mutató és a hüvelykujjamra felfestettem a sárga csíkokat.


Ha most arra gondolsz: - elvan a gyerek ha játszik, akkor igazad van! :)))


Üdv:


24 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ötletes! Megsimizném azt a gyepet! ;)

    VálaszTörlés
  2. Én nem hordanám, viszont nagyon ötletes! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se hordtam, csak a játék kedvéért készítettem el :)

      Törlés
  3. Basszus hogy találsz ki ilyeneket? :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötlet! Nagyon kreatív megközelítés.:)

    VálaszTörlés
  5. Húúha szuper ötlet! Soha nem jutott volna eszembe ilyen!!! Tetszik a manikűr is!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon király megoldás, olyan igazi Szilvis :)) Szuper ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ez afféle gombhoz a kabátot megoldás volt :))))

      Törlés
  7. Imádom az egyedi ötleteidet és azok kivitelezését! Szuper lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon jólesik, hogy írtál :))))

      Törlés
  8. Ez óriási, főleg közelről :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy neked is bejön :)))

      Törlés
  9. Végre valaki nem sand manit hozott! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta a gift swap-on hozzámkerült a betonlakk, azóta figyeltem "betonlakkos" szemmel a világot :)))) aztán egyszercsak megtalált a téma :D

      Törlés