2015. május 5., kedd

Nail Stamping Challenge 2.0 - Laces


Csipkés nyomdaminta a mai menünk. Pink és fekete kombinációban készítettem el, a Bonpretty 02-es lemezével. Szeretem a csipkemintákat, a ruhák közül is szeretem a csipkéseket, sőt még a lakásdekorációkba is jól beilleszthetőnek találnám... 




Ha egyedül laknék biztos lenne legalább egy csipkemintás falam... talán épp pink-fekete kombinációban, de a férjem biztos dobna egy hátast, ha előrukkolnék az ötlettel. 

Bár... ki tudja? A méteres csóklenyomat mintás falmatrica felragasztásába is beleegyezett annak idején... azóta is az díszeleg a hálószoba falán... ;) :)))) 



Üdv:



15 megjegyzés:

  1. Nagyon elegáns lett! Az ilyen szép manikat szeretem! :))

    VálaszTörlés
  2. Ez a fal :D Ez után már a csipke semmiség lenne :) Szép lett a mani!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is megpróbálkozhatnál a csipkével ;D
    Nagyon tetszik a manikűr, remeke ötlet volt pinkkel párosítani a fekete csipkemintát. :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű , ez a rózsaszín és fekete páros csodaszép!!

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű, megkérdezhetem milyen lemezeket használtál hozzá? :)

    VálaszTörlés
  6. Wow, ez álom szép, de egyben sexy is. Nagyon, de nagyon tetszik.

    VálaszTörlés