2015. május 8., péntek

S-he Quick Dry 320 teszt


A S-he is az a lakkmárka, amiről azt gondolom, hogy erős szórás van minőség tekintetében a színek között. A krémesek gyengébbek, a fémesek jobbak általában - de ez a legtöbb lakkmárkára elmondható. Mivel a kuponom csak egy termék vásárlására jogosított fel, fémes lakkot választottam, mert biztosra akartam menni és arany színűt, mert ilyen a természetem... de hisz ismertek! :)


Őszinte leszek, reménykedtem benne hogy jó lesz ez a lakk, de arra nem voltam felkészülve, hogy tökéletes! A képeken egy rétegben látjátok, fedőlakk nélkül. Szerinem ennyi elég belőle, nem mertem megkockáztatni hogy egy esetleges lassan száradó második réteg összetörje a szivemet, s miért is kockáztatnék, ha egy rétegben is gyönyörű?

A S-he lakkok csomagolásával nem igazán vagyok kibékülve, valahogy nem a stílusom... nem is túl ergonomikus. Az ecsetnek túl hosszú a szára és kemények, merevek a sörtéi. A fazonra kevésbé vagyok érzékeny, a sörték kör alakban kerültek elhelyezésre, azonos a hosszuk és egyenesre nyírtak. Használható, de semmi extra.

Az üveg 10ml lakkot tartalmaz, ez teljesen oké, ez az arany középút részemről e téren. 




A lakk állaga inkább könnyű mint sűrű, de nem használnám rá a híg szót, mert nem lenne korrekt. A híg lakkok folynak, cseppennek, alattomosan befolynak a sáncba, ez a lakk nem csinál ilyet. Nem olyan sűrű mint a krémes lakkok, de jól terelhető - még ezzel a kissé béna ecsettel is.

Egyenletesen terül, nem csíkozódik, nem buborékosodik, nem kell sokáig egyengetni. Gyorsan szárad, de nem olyan gyorsan, hogy összeragadjon a lakk két ecsetvonás között. Van idő szépen kifesteni, de mire végigérsz öt körmön, már megszáradt az első. Ezt nevezem én ideális száradásnak. 

Az első réteg általában minden lakknál gyorsan szárad, a másodikkal, harmadikkal szokott baj lenni, erre orvosság, ha a lakk egy rétegben fed. A fólia, fém finishű lakkok általában egy rétegben fednek, legalábbis az általam próbáltakra ez volt jellemző.




Alaplakknak az Avon körömkiegyenlítőjét használtam, amivel ez a S-he lakk kiválóan együttműködik. Ez azért fontos, mert bizonyos lakkok nem száradnak meg, ha nem megfelelő alaplakk van alattuk. Azt vettem észre, hogy nem lehet bármit-bármire rákenni... a lakkoknak lelkük van, de hívhatjuk kémiának is, talán az közelebb áll a valósághoz :)





Ami a színt illeti, ezzel is teljesen elégedett vagyok. Árnyékban világosabb, fehérebb, pezsgősebb árnyalat, de ha meleg fény éri, például a lemenő nap fénye, mint a fenti képeken, akkor sárgásabb-aranyabb arcát is meg tudja mutatni.

Örülök, hogy megvettem, szeretni fogom! :)

Üdv:


7 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy nagy arany lakk fan, de belátom, hogy szép. :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem az arany lakkokat ♥

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg szép, nagyon finom színe van! Teljesen igazad van, nem minden fedőlakk és alaplakk kompatibilis a színes lakkal, ki kell tapasztalni. Néha még az is jobb, ha nincs alaplakk, mert csak ront a helyzeten.
    A S-he üveg nemhogy nem túl ergonomikus, de randa is, egyetlen pozitívumot nem tudok mondani se az ecsetre, se a kupakra, meg úgy általában sem tetszik. Sokkal több figyelmet szentelnék az amúgy jó S-he lakkoknak, ha nem ilyen üvegbe lenne töltve.

    VálaszTörlés