2015. június 23., kedd

Interaktív mani


Aki követi a blogot, tudja, hogy jó alaposan betankoltam Andi blogsale-jén lakkokkal... amikor  a második csomag is megérkezett, valósággal megbabonázott a sok új szín és Andival azon viccelődtünk face-en, hogy csak nyúljak bele csukott szemmel a dobozba és ami a kezembe akad, azzal fessem ki a körmöm. Így is tettem :)

A lakk amit először kivettem, az Essence The Gel Nail Polish lakkok közül a 4 ever young volt. Nahát igen, ez a név nagyon találó Ránk! Igaz, Andi!!!?

A lakk gyönyörűen terült, számomra ideális az állaga. A Moyra Gel Look lakkokhoz tudnám leginkább hasonlítani sűrűségre és fedésre egyaránt. Egy rétegben fedett és gyorsan száradt. Nagyon tetszett a színe és a fényére se lehetett volna panaszom, de - én kis mohó - megkívántam rá egy kis extra csillogást. 

Körülnéztem a glitteres toppereim között és rögtön megakadt a szemem a szintén Essence márkájú, de még a Colour & Go vonalból származó 105 Party Princess-en. Ebből is egy réteget kentem a körmeimre, egész gyorsan megszáradt! Ez a lakk Elenitől származik, szóval vele együtt már hárman voltunk "játékban" ...

Így néztek ki ekkor a körmeim:



Lakkozás után már csak annyi időm - és erőm - maradt, hogy fellőttem instagramra a képet, egy "mivel díszítsem?" kérdés kíséretében. Kisvártatva érkezett is válasz, @adricheh volt a leggyorsabb és ezüst absztrakt mintát javasolt. Adri vezeti a Plum Pudding blogot, érdemes ránézni, ajánlom figyelmetekbe!

Kedves Adri, ezúton is köszönöm a tippet, mint látod, elkészült a mani! Kívánom Neked, hogy mindig olyan emberek vegyenek majd körül, akik odafigyelnek az ötleteidre és támogatnak a megvalósításukban! :) 





A nyomdázáshoz a QA96 lemezt használtam ami e-bay-en, Aliexpress-en és a Bornprettystore oldalán is megvásárolható - és valószínűleg még sok egyéb helyen is - továbbá a Moyra Metal Effect ezüst lakkját, ami a 304-es számot kapta a "lakk-keresztségben":


Bízom benne, hogy mindenkinek tetszeni fog majd ez a manikűr, én büszkén és örömmel viseltem, nagyon jól éreztem "benne" magam. :)

Üdv:



8 megjegyzés:

  1. That's beautiful! I love the detail with the glitter :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos, jó ötlet volt az ezüst minta és a topper!

    VálaszTörlés
  3. very nice look! essence combo is fantastic ! kisses

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon távolt áll az én ízlésemtől, de az alapszín csodaszép. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötletet kaptál és jól is valósítottad meg. Tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon bejön ez a manikűr, pedig nem vagyok ezüst párti, ha már fényes legyen arany. :D

    VálaszTörlés