2015. augusztus 19., szerda

S.N.C. - Marine Life Of Nails


Hihetetlenül gyorsan száguld a nyár, már az utolsó előtti témánál tartunk a nyári körmös kihívásban, ezúttal a tengeri életet jelenítjük meg körmeinken. Néhány napja egy remek kirándulásunk volt a Tropicariumba, így könnyen át tudtam szellemülni az alkotáshoz.

Alapnak az Essence Miss Universe-et vittem fel, erre jött a Springfield Ocean glitteres és a Juli Rosse noname kék glitteres lakkja. A nyomdázás MdU lakkokkal készült, egy pink, egy sárga és egy zöld lakk került bevetésre. 

A narancsos színeket a sárgából és a pinkből kevertem ki egy kis papírdarabkán, innen vittem fel vékony ecsettel a nyomdalemezre, ami a Dashica Infiniti 71 volt, de beszéljenek helyettem a képek:


 









 

Látogassatok el a többiek tengeri világába is!


Üdv:



17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Először én is színes mintákban gondolkodtam. Bánom,hogy meggondoltam magam,mert nagyon jól mutat. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett!
    Nagyon tetszik, hogy színes lett a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez mesés, a minták és az egész szín kompozició pompás.

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett!!!Imádom,hogy színes,igazi tengeri hangulata van!!

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlen gyönyörű! Nagyon ügyes vagy! *-*

    VálaszTörlés
  6. Szenzációsan jó lett, nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  7. Kíváncsian faltam a sorokat, vajon melyik méregdrága márka körömlakkját használtad alapként, és nagyon meglepődtem, mikor olvastam hogy több egyszerű lakk egymásra rétegzése adja a tökéletes térhatású effektet-ezért külön gratulálok.

    A minták...hú nehéz szavakba önteni, így csak annyit írok, hogy annyira hiteles, hogy szinte beszippant magába a kompozíció, és ott úszom a korallágacskák között.

    VálaszTörlés
  8. Színpompás lett :) Nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  9. beautiful look , Szilvi
    i like colors you used ! kisses

    VálaszTörlés
  10. Nagyon-nagyon szép! Különleges és egyedi!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól néz ki, igazi tengeralatti színkavalkád :)

    VálaszTörlés
  12. Hát ez rettenetesen menő lett! :D

    VálaszTörlés