2015. október 7., szerda

Autumn TAG




Andi oldalán tetszett meg ez a TAG és gondoltam jó unaloműző lesz lábadozásom közepette. Lássuk a kérdéseket:


Mit szeretsz legjobban az őszben?

Alapvetően nem kedvelem az őszt, de ha mindenképp választani kell valamit, akkor az ősszel is nyíló virágokra szavazok. Az én kertemben még virít a kúpvirág, a törperózsa és a csodatölcsér, lusta és tehetségtelen kertész vagyok, de ezek a virágok nem igényelnek különösebb gondoskodást. :)


Mit szeretsz legkevésbé az őszben?

Az allergiaszezont és a járványokat. Igencsak megnyomja a családi kasszát amikor mind a négyőnknek egyszerre van valami baja és persze ez a hangulatunkra sincs jó hatással. 

forrás
Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?

Fázós vagyok, ezért én már ilyenkor előszedem a kabátokat. A kolleganőim mindig döbbenettel nézik ahogy reggelente bebugyolálva érkezem. 

Mentségemre legyen, hogy reggel hatra járok és az őszi hajnalok azért tényleg tudnak csípősek lenni. 

A Tesco-ban sikerül 4800Ft-ért akciós áron vennem egy ilyesmi kék parkát - pontosabban kettőt, mert a lányomnak is vettem egyet - tudom sokan csak november táján veszik elő ezeket a vastagabb kabátokat, de én már most nélkülöhetetlennek érzem. :)

Mi az amit mindig veszel ősszel?

Minden ősszel veszek valami kényelmes futkosós őszi cipőt, mert egy szezon alatt "szétjárom" őket. Most a Deichmanban találtam szintén akciós 3990Ft-os áron egy Easy Street komfortcipőt a tavalyi kollekcióból - a divat bloggerek ettől biztos sikítófrászt kapnának - de van az a kor és vannak azok a helyzetek, amikor tökéletesen közömbös a számodra, hogy tetszik-e valakinek ami a lábadon van, csak az számít, hogy könnyű legyen beleugrani, ne igényeljen külön procedúrát az ápolása és ne fájjon benne a lábad.


Melyik az az esemény/alkalom, amit legjobban vársz idén ősszel?

Az iskolai ősziszünet!!!! Pár stresszmentes nap az őszben, a tanárok és a diákok hajlamosak azt hinni hogy ez az ő ünnepük, de én mint szülő elárulom, hogy ez számomra legalább olyan felszabadító érzés. Nem kell a délelőttjeimet aggódással, a délutánjaimat pedig korrepetálással tölteni, dupla haszon!




Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével sem!

A smink nem része a hétköznapjaimnak. Amikor fiatalabb voltam sokkal fontosabb volt számomra, de most már csak alkalomra festem ki magam, vagy vészhelyzetben :))) Ennek ellenére van nekem is kedvenc sminkszerem, amit évszakfüggetlenül imádok, ez egy Manhattan lila szemhéjpúder. Kék szemem van, és szerintem kiemeli a színét ez a festék. Fekete szemceruzával és szempillaspirállal együtt használom. Részemről ennyi a sminkelési "rutin"... 


Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!

Az én arcfestési szokásaimat nagyon nagy jóindulattal lehet csak sminkelésnek nevezni, ezért nem lenne hiteles a részemről, ha pazar palettákkal, rúzsokkal vagy egyéb sminkszerekkel hozakodnék elő, ezért inkább lefotóztam a legszebb őszi körömlakkjaimat:


Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ebben az évszakban?

A fentiekből kiderült, hogy a számat nem szoktam festeni, szóval kizárásos alapon szemhangsúlyos. Ha szép nagy,  puha és telt ajkaim lennének, talán jobban odafigyelnék a rúzsokra is, de nem így van, ezért nem is erőlködöm. A szájfényeket sem szeretem, mert beleragad a hajam és nem szeretem az illatukat, ízüket... 

Milyen illatokat szeretsz ősszel?

Minden évszakban több parfümöt használok párhuzamosan, most ezeket:


Melyik a kedvenc forró italod?

Minden évszakban a presszókávé, ha lehet frissen őrölve!

Melyik a kedvenc őszi ételed?

Semmilyen ételre nem tudok úgy gondolni, hogy kifejezetten őszi lenne. Talán a szilvás-mákos lepény, amit felénk kvecsának hívnak, de van egy másik népszerű neve is, ami egy kisebbség és egy intim testrész szóösszetétele, de ezt inkább hagyjuk ... :) 

Az alap egy kelt tészta, amire félbevágott szilvák kerülnek és cukros mák. 

Nagyon-nagyon finom süti, régen a nagymamám, most anyósom keze által készül. Idővel majd én is elkészítem ha nem lesz más rangidős a családban, mert ezt a sütit nagyon szeretem és szezonja is volt nemrég, linkelem a receptjét :) 

Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?

Nem igazán, idegesít, útban van, le szoktam venni napközben.




Köszönöm, hogy végigolvastátok, én is szivesen olvasgatom a TAG-eket, remélem találkozom vele több blogon is!

Végezetül a kérdések:

Mit szeretsz legjobban az őszben?
Mit szeretsz legkevésbé az őszben?
Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Mi az amit mindig veszel ősszel?
Melyik az az esemény/alkalom, amit legjobban vársz idén ősszel?
Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével sem!
Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!
Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ebben az évszakban?
Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Melyik a kedvenc forró italod?
Melyik a kedvenc őszi ételed?
Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?


Kellemes őszi napokat!



6 megjegyzés:

  1. Nekem hasonló cipőm van, egy régebbi Rieker darab, az most a esőcipőm, ill. akkor hordom, ha nem megyek dolgozni.
    A kék lakk nekem is megvan, akkor még neve sem volt, amikor vettem, de Gel lookos, nagyon tartós és már a végét járja, pedig igazi őszi esős lakk :)
    Jaj, őszi szünet. Alig várom. A betegségszezon most kezdődik, én sem örülök neki, egymást fertőzi a nép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vigyázni kell, nekem is csak egy röpke torokgyuszinak tűnt, aztán már egy hete az ágyat nyomom... :/

      Törlés
  2. Ú, az a parfümfelsorolás! :D
    A négyből három az én kedvenceim között van!.
    Lehet, ezek után az Armanit is le kéne csekkolnom? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp ajánlom az Armani Mania-t, nagyon kifinomult illat, ugyanakkor van benne egy kis "szájszegletben bújkáló pajkos mosoly" nem tudom másképp leírni, ez az az érzés, amikor egy jól öltözött, elegáns nő arcán átsuhan egy kacér pillantás de nem akarja kiteregetni a lapjait, ezért rögtön visszavált az arca hivatalosba és a pasik megbolondulnak attól, hogy nem tudják hányadán állnak vele. Ez a parfüm is egy ilyen kis konszolidáltnak tűnő illat, de ahogy mozdulsz itt-ott elő-elő lopakodik a huncutabbik énje :)))

      Törlés
  3. Örülök, hogy kitöltötted, szerintem néha kell ilyen bejegyzés is. Az Armani parfümöt ki fogom próbálni, mert én nagyon leragadtam a Bvlgari márkánál és jó lenne már váltani, de nem találom azt az illatot, amit elviselnék magamon.

    VálaszTörlés
  4. De jó volt olvasni! Az a Classics Glamour lakk nekem is megvan! :) Most, az ősz beköszöntével én is elő fogom venni - legalábbis reményeim szerint. ^^

    VálaszTörlés