2015. október 24., szombat

Lina kérdései és a válaszok

Lina megtisztelt azzal, hogy Liebster Award díjat küldött nekem, ami nagyon kedves tőle és örültem neki. Ez a díj járt már korábban a blogon, ezért a random 10 dolgot most nem ismételném meg, viszont Lina kérdéseire örömmel válaszolok.




Mi (volt) a kedvenc tantárgyad?

Az irodalom. 

Szerettem olvasni és fogalmazást írni. Sokszor öt-hat oldalas elemzéseket írtam egy-egy olvasmányról. Élénk fantáziám van, ezért magam is gyakran találtam ki történeteket és egy időben humoros "költeményeim" is voltak.


Mi volt a gyerekkori álmod?

A család.



Az volt az álmom, hogy lesz két gyerekem, egy fiam és egy lányom, hogy lesz egy kedves férjem aki szeretni és tisztelni fog.

Elképzeltem, hogy lesz egy házunk, egy kocsink, valami jó állásunk, esetleg valami háziállatunk és boldogan élünk míg meg nem halunk. 

Úgy érzem jó úton járok a gyerekkori álmaim megvalósításában. :)

Aktuális lakkszerelmed/sminkszerelmed?

Astor Already Dry!



Egyébként nincs kedvencem, de a Astor Already Dry! az a szépségápolási cikk, amiből ipari mennyiségek fogynak nálam. A színek közül képtelenség választani, nem vagyok monogám, ha lakkokról van szó. :)

A kis kupis lakk-szentélyem minden darabját nagy becsben tartom!!! :)))




Mi számodra a mindennapi rossz?



Lehangol, hogy nap mint nap szembesülnöm kell azzal, mennyi rosszindulat, képmutatás és gonoszság szorult a gyerekeim osztálytársaiba - tisztelet a kivételnek, de sajnos kevés kivétel van... 

Gyerekként sem értettem, miért okoz örömet egyeseknek, ha kigúnyolhatnak, kinevethetnek másokat és úgy látszik vannak dolgok amik nem változtak az elmúlt 30 évben... 

... a képlet kíméletlenül egyszerű, a bunkó emberek bunkó gyerekeket nevelnek, akik abban lelik boldogságukat, hogy szüleikhez hasonlóan folyvást cseszegetik a társaikat, hiába no, nincs új a nap alatt.

Mi a kedvenc zenei stílusod?

Ez jó kérdés! Sokféle zenét szeretek, hangulatfüggő hogy mi az aktuális kedvenc. Most egy régebbi Anna and the Barbies szám jutott eszembe, ezt nagyon szeretem:


Szeretem érteni, amit hallok, de csak akkor, ha van is valami értelme. :))) A címkéket viszont nem szeretem, ha pedig stílusokba soroljuk a zenéket, akkor nem teszünk mást mint felcímkézzük őket. Leginkább azok a zenék állnak közel hozzám, amikben felrúgják a stílusok közötti határokat és kajánul játszadoznak a stílusjegyekkel. Egyébként a Queen a kedvenc együttesem, a teljes életművüket ismerem és szeretem tinikorom óta.

Van példaképed? Ha igen, ki az?

Azok a nők a példaképeim, akik bizonyították a világnak, hogy többek, mint amit a férfitársadalom képzel róluk. Elsősorban tudósokra és történelmi személyiségekre gondolok, akik kellőképpen eszesek, bátrak, elkötelezettek és kitartóak voltak, az álmaik megvalósításában és az emberiség javát szolgálták, de nem akarok ezen a felületen többet elárulni erről. :)))

Inkább introvertált vagy extrovertált vagy?

"Hol ilyen vagyok, hol olyan... bámulatosan tudom változtatni az alakomat..." 


Na jó, legyen extrovertált... :)))

Mi volt életed legstresszesebb időszaka?

Amikor egy olyan multinál dolgoztam, ami kíméletlenül kizsigerelt és ezzel párhuzamosan a család más tagjai is különféle súlyos problémákkal küzdöttek, iskola, munkahely, egészség, jött a baj csőstől, több fronton állt a bál egyszerre, de talán most már jobb idők várnak ránk.

Film vagy sorozat inkább?

Inkább film, nincs türelmem a sorozatokhoz.

Fülbevaló vagy nyaklánc inkább?

Fülbevaló, de csak olyan, amiben lehetséges aludni, mert ha egyszer kiszedem, akkor elfelejtem visszatenni! :)

Ezt a fazont például szivesen hordom:

e-bay link
Köszönöm a kérdéseket, Lina! 

Ezúttal nem adnám tovább a díjat, de ha kommentben megválaszoljátok ti is valamely kérdést, vagy akár az összeset, azt örömmel fogom olvasgatni!


Üdv:




6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy kitöltötted :) jó volt olvasni a válaszaidat! Én is nagyon szeretem a Queent és az irodalmat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint nem a lakkok iránti rajongás közös bennünk :))))

      Törlés
  2. Az ovi és iskola nekem is állandó aggodalom amiatt, amit írtál. Nagyon örülök, hogy most szünet van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök a szünetnek! Talán jobban mint a gyerekek :)))

      Törlés
  3. Nagyon jó volt olvasni! Azt én sem értem mai napig, miért csinálják ezt a gyerekek, nekem már kislányként sem okozott örömöt, ha valakit folyton piszkáltunk, sosem nem értettem, néhányak miért vannak ezzel másként. Persze, nem voltam én sem szent, volt, hogy kinevettünk, kiközösítettünk másokat, sőt, én is megéltem a másik oldalt is, de nem folyton ugyanezt. Egyszer ezt, másszor azt, harmadnap engem... és így tovább. De azt hiszem, ez még természetes.

    VálaszTörlés
  4. shell we drink a coffee in your room? i will do some nails with your nail polish ;)))) nice collection

    VálaszTörlés