2015. november 30., hétfő

NOTD - Vizsga manikűr




Amikor ez a manikűr készült, én annyira-de annyira- de annyira paráztam, hogy elmondani nem tudom. Amikor néhány hónappal ezelőtt elkezdtem a tanfolyamot, olyan magától értetődőnek tűnt, hogy ez nekem menni fog és eddig tényleg egész jól vettem az akadályokat... 

... a mostani modul a közvetlen adók jó magasra tette a lécet, vegyes érzésekkel vettem tudomásul hogy sikerült az írásbelim, mert így tapintható közelségbe került a szóbeli vizsga. Természetesen úgy éreztem, hogy "nem tudok semmit" aki nem ugyanezt érzi vizsga előtt az szerintem nem is halandó ember.

Gondoltam, egy szép manikűr elkészítésével oldom a feszültséget. Igyekeztem az alkalomhoz illően szolidra venni a figurát, de ismertek, esetemben még a visszafogott is nagyon-nagyon tud csillogni! :)









A felhasznált lakkok:

1 réteg Moyra Silk Nude - London (No. 323)
2 réteg Morgan Taylor - Adorned in Diamonds
1 réteg Avon Colour Trend - Rose Golden


Ui.: a manikűr szerencsét hozott, a vizsga jól sikerült! Most januárig biztos nem láttok adótan tankönyves hátteret a lakkozások mögött! :)


Üdv:



15 megjegyzés:

  1. Nekem sosem volt idegzetem lakkozni vizsgák előtt :)
    Viszont a Te manikűröd nagyon szép lett, ha valóban szerencsét hoz, nem szabad sosem kihagyni :D
    Emlékszem, számomra a tanfolyamban az ÁFA volt a legnehezebb, azzal "szenvedtem" meg leginkább, úgyhogy kitartást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, most nekem is az jön majd, már előre félek! Már "kilóra" is sok az anyag!!!! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett és gratulálok. :))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett ez a mani:) Nagyon átérzem a vizsga parát, nekem még csak most kezdődnek majd,juhu:S:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy írtál :) Drukkolok neked a vizsgáidhoz! :)

      Törlés
  4. Gratulálok!

    A lakkozás meseszép, imádom a felhasznált színeket és nyugi, a mi (Oroszlán) mércénkkel mérve igazán visszafogott. :D

    VálaszTörlés
  5. I love glittery nail designs - beautiful!

    VálaszTörlés
  6. Szép és visszafogott manikűr! :D
    Esetedben akkor beszélünk visszafogottságról, amikor a csillámok nem egymás hegyén-hátán, hanem szépen, katonás rendben, csatárláncban támadnak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a katonás rendtől is elég messze vagyok, de részeges rézpáncélos hangyabolynak egész jó lett :) :)

      Törlés
  7. Csinos lett, és gratulálok! :)

    VálaszTörlés