2015. november 5., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Társszerkesztő




Egy ideje nem posztoltam VKP! bejegyzést, mert valahogy nem jött az ihlet. Bezzeg, ha lenne egy szerzőtársam, aki időnként helyettesít, inspirál, vagy csak beugrik egy vendégposzt erejéig, akkor biztos színesebb és izgalmasabb lenne ez a blog.

Hasznos lenne egy kis technikai segítség is, itt elsősorban a blog kinézetére gondolok, vagy legördülő menü készítésére, stb. jópár gondolatom és tervem van ezzel kapcsolatban, amik idő hiányában mindig talonban maradnak.

Gyakran érzem úgy, hogy túl egysíkú vagyok a manikűrjeimmel, néha már magamat is unom. Ilyenkor próbálok apró lépéseket tenni más irányokba több-kevesebb sikerrel, de mindig be kell látnom, nem vagyok igazán "trendi". 

Attól viszont tartózkodnék, hogy a szerzőtársam üzletelésre használja a blogot, nem szívesen látnám szponzorált cikkek sokaságát ezen az oldalon. Ugyanígy az "egyenpinterest" outfit, lakásbelső, virág, csoki, süti, kávé stb inspirációs képeket is csak másoknál nézegetem szivesen, a saját oldalamon a saját tartalmat preferálom.

A statisztikák láttán mindig megállapítom, hogy hatalmas igény lenne haul és teszt bejegyzésekre, de ezek számát is igyekszem kordában tartani, mert féltem az oldal identitását. Persze lehet, hogy ez a félelem alaptalan.

Szívesen látnék itt  vendégül olyan bloggert is, egy-egy bejegyzés vagy akár egy állandó rovat formájában, aki mélyenszántó gondolatokkal vagy akár hosszabb-rövid elrévedésekkel gazdagítaná a tartalmat. 

Ha valakinek van kedve kooperálni, hogy a saját blogját népszerűsítse nálam/általam, vagy esetleg blog indítását tervezi és előtte szeretne néhány szárnypróbálgatást tenni tét nélkül, nyugodtan írjon ezügyben a nailartbyszilvia@gmail.com -ra és megbeszéljük mi legyen.

Ugyanez persze pepitában is működhet én is vagyok olyan sokoldalú és intelligens, hogy egy más tematikájú blog atmoszférájához illeszkedjek egy-egy bejegyzés erejéig. 

Neveket szándékosan nem írok, nehogy sértődés legyen ha valaki kimarad. 

Kíváncsi vagyok ír-e valaki?


Üdv:



3 megjegyzés:

  1. A blogod szép és izgalmas, a színvonal is folyamatos, egyenletes fejlődést mutat! :) A manikűrökhöz fűzött kommentárjaid túlmutatnak a az egyszerű "hogyvót" élményen, szerintem nincs aggodalomra okod a tartalom egysíkúságával kapcsolatban. Ezt inkább egyébként is stílusnak nevezném, egyedi és beazonosítható védjegy, Szilvi védjegye.
    Azonban ha mindenáron szeretnéd, hogy alkalmanként kotyogjon valaki a blogodon, szívesen lennék az a személy, sőt megtiszteltetésnek venném. Kezdőként a menüsáv elkészítésében is tudok segíteni.

    Az ötleted egyébként nagyon meglepett, hogy szívesen látnál a blogodon vendéget, rá is izgultam, mert ez egy komoly lehetőség a szárnypróbálgatásra, ráadásul olyan blogon, ami már régóta követendő példa számomra.

    Nem minden a külcsín, hidd el. Ha a blogod egy fehér lap lenne, gyári fejléccel, én akkor is ide járogatnék, mint a húzós kútra a mamikák! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Bandita! Nagyon örülök az ajánlatnak és élni is szeretnék vele! Priviben megdumáljuk :)

      Törlés
  2. Nem vagy egysíkú :) Én az lennék, azért is nem csinálok blogot.

    VálaszTörlés